• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

gezien ik me nog niet had voorgesteld

bunbun

Member
hoi allen, ik ben bunbun, in real life bekend als Ramon Schepers, wonende op planeet "aarde" in, in het melkweg sterrenstelsel.
maar zonder gekheid, ik woon vlakbij arnhem (wolfheze om precies te zijn)
ben momenteel 24 jaar oud en ben uitkeringstrekker bij de overheid (niet dat ik er trots op ben, maar volgens de richtlijnen moet ik mijn "werk" vermelden) en doe af en toe mensen helpen met pc problemen, of congierge taken bij een lokale werkplaats.
studie? wat is dat dan? (lees: ik heb er géén, enige uitleg op verzoek van leden)
email: mijn email hou ik liever geheim, maar jullie kunnen me contacteren via:
twitter: Pix_project
skype: ramonschepers
discord: bunny_bunbun#8169

hoe ben ik bij highflow gekomen? nou, dat begon toen ik tweakers.net ontdekte terug in 2006-2007, iemand radde me aan om daar mod/waterkoeling spul te halen, nooit wat mee gedaan tot nu toe (waar ik ergens wel spijt van heb tbh)

dan nu mijn hoofd PC: (laptop eerder gezegd)
Samsung 355V (A8-4500M, 8gb ram, ssd+hdd (1060GB totaal)), valt langamerhand van ellende uit elkaar

en dan heb ik nog een productie pc:
mobo/kast: optiplex 360
cpu: core 2 quad Q8400S
ram: 8gb ddr2 800 (patriot, 2x4gb, type:pGS28G6400ELK)
gpu: sapphire rx550 pulse ()kan niet groter/beter ivm kast, koeling en voeding
sound: behringer um2 DAC + scythe kama bay amp 2000 + diy micro monitor speakers (link naar buildlog: https://hackaday.io/project/21958 )
hdd: 1tb sata 2 (weet exact model niet uit mijn hoofd)
odd: standaard dvd brander welke bij mijn optiplex zat
psu: nu nog de standaard 235w dell, ben ik van plan te upgraden met een custom formaat adapter en een SFX voeding van 300w of meer
case: standaard dell optiplex 360 desktop
OS: win 7 x64 sp1
monitor: benq 22" (aangestuurd via dvi-d poort)
toetsenbord: de goedkoopste sweex die ik toenertijd zag liggen bij de mediamarkt
muis: same asl met toetsenbord, maar dan van trust, geen muismat
geen hoofdtelefoon
mic: podium mic met plofkapje (dap pl-08s) gehangen aan mijn DAC
koeling is simpel, doch effectief (lang leve het intel btx platform in de Dell optiplex 360!), wel heb ik de cpu heatsink vervangen van de standaard 65w unit door een optiplex gx620 unit (welke 84w kan koelen)
toekomstige plannen voor deze pc: alleen zoals boven vernoemd, psu upgrade, liefst ZSM.

nu dat jullie mijn (en mijn pc's) basic info weten, komen dan nu eindelijk m'n hobbies

deze bestaan uit veel DIY dingen (versterkers designen, speakers designen/maken, pc hardware, simpele PDA achtige apparaatjes op basis van arduino compatible bordjes (meestal op basis van ARM Cortex M4F CPU's))

verder maak ik ook nog wat muziek als hobby (iemand hardstyle/techno/edm achtige muziek hiero?), niet dat ik er goed in ben, ik probeer maar wat :)

hobbies waar ik minder tijd aan besteed, maar die ik toch heb:

naar japanse cultuur conventies gaan en daar "cosplayen" (verkleden als anime/game/film figuren)
ja, er lopen soms zelfs mensen als jack sparrow rond op zulke conventies, prachtig om te zien, ik vind het ook geweldig om toe doen.

home cinema installaties samenstellen voor mensen, mijn eigen home cinema compleet te krijgen (een hele quest voor mij, gezien ik alle speakers zelf wil maken en op een strak budget zit ivm mijn simpele uitkering)

goed eten, ja dit is een hobby van mij :p (note: goed betekent niet veel of ongezond, maar de gulden middenweg voor mij)

anyhow, dit was mijn kleine introductie, hopelijk weten jullie nu iets meer over mij.

ramon (aka bunbun)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
alain-s Beste Case Mod van een Silverstone FT-02 dat ik ooit heb gezien Cases en Modding 3
J Cpu nog heet Waterkoeling 10
Jason Nog voorradig: Lian Li UNI SL140 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
mixedup wat zouden deze spullen nog waard zijn Wat is dit nog waard? 2
D Zelf cable sleeven en nog wat andere kleine vragen Cases en Modding 1
Freddy Bouli de Sneeuwpop Serie, waar kan je die nog krijgen??? Films / Movies 0
K kwieri1985 - kevin - (nog geen naam, maar basis op CM Elite 130) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 0
N Eerste waterkoeling set gekocht maar wat heb ik nog meer nodig? Waterkoeling 4
Bas9466 MSI GTX 980 2 X 8 PIN verloop stukje van 6 naar 8 pin of gewoon nog 1 8 pin kabel kan Problemen & Oplossingen 0
Bas9466 ik wil deze winkel zeer zeker op de goede manier nog 1x bedanken HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
I Vragen, vragen en nog eens vragen! Waterkoeling 15
wambamnl wambam aka roderick Mijn pc heeft nog niet echt een naam :) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
D vraag over Flow Indicator + nog iemand Adviezen ??? Advies Waterkoeling Setup 2
Michel Nog ff voorstellen: Michel Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
XenoMorpH EK-DDC Dual TOP V.2 nog verkrijgbaar? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Hightower ek-fc770gtx nog wel te leveren? Waterkoeling 1
D Nog eventjes voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
P [CLOSED]Wat is deze behuizing nog waard? Gesloten 1
MrGiorgio Firstlook: gelukkig hebben we de foto's nog! Algemene Discussies 10
P [CLOSED]Wat is dit nog waard: TP-Link TL-WA801ND Gesloten 1
arwin74 [CLOSED]tja wat is dit nog waard Gesloten 1
Killerbee [CLOSED] Wat is dit nog waard? Gesloten 3
mixedup [CLOSED]wat is dit nog waard Gesloten 4
DieHard [CLOSED] Wat is dit nog waard? Gesloten 8
Karel88 Karel88 - Karel - Nog geen project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
P Pomp nog te redden? Waterkoeling 16
H [CLOSED] Wat ik nog hier rondslingeren heb Gesloten 1
H [VERKOCHT] EK-FC7850 Nickel-acetal GLOEDNIEUW MET ZEGEL ER NOG OP Verkocht 5
Stephan---pro wat kan ik nog krijgen voor mijn corsair 800D case + extra`s?? Algemene Discussies 2
canonchiel [CLOSED] Wat is dit nog waard EK-CoolStream RAD XTX 360 Gesloten 12
H Ik ga mezelf toch nog even voorstellen :) Tim Warning - Hukkel Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 21
M XSPC waterkoelings kit? Wacht nog even tot januari! Waterkoeling 2
Jort Bestelling #34286 nog steeds niet binnen. *binnen!* HighFlow Webshop 9
T Demi water met Mayhems Dye en nog iets nodig? Waterkoeling 2
MASTERBLASTER [IN-ACTIVE] heeft iemand nog een setje van swiftech apogee gtz liggen!! Gevonden 0
dave-firsttimer:) Danger den double wide build(naam moet ik nog verzinnen) Gallery & Build Logs 177
MASTERBLASTER [IN-ACTIVE] heeft iemand dit nog liggen Backplate CPU AMD/i5/i7! Gevonden 3
Adam Vandervorst nog iets te doen met ouwe server (case) ? Cases en Modding 0
R [CLOSED] Wat is dit nog waard: Q8200, 8400GS, 4GB etc. Gesloten 1
boefmans [CLOSED] Mobo CPU en nog wat Gesloten 7
olympus [CLOSED] Wat is dit nog waard? Gesloten 5
A Aanschaf cpu set - compleet? en nog wat vragen.... Advies Waterkoeling Setup 2
squidgyboy 1ste bestelling . zullen er nog wel meerdere volgen HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
J JaronSenna - Arno - Nog geen project :-) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
D [CLOSED] Wat is dit nog waard? Gesloten 1
R Kan er nog een GPU blok bij mijn set? Waterkoeling 10
DutchMicro Het gaat nog goed komen ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
arwin74 [CLOSED] Wat is dit nog ongeveer waard? Gesloten 3
F [CLOSED] wat zijn deze onderdelen nog waard Gesloten 0
jerome2710 [CLOSED] Wat is dit nog waard? Gesloten 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan