Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zoek een 2de hans fan controler voor een 5,25 bay...
Het liefst geen touchscreen en maar draaiknoppen, als je post kan je een foto bij je post zetten van het product?
Ik heb een Zalman ZMFC1+ waar ik niets meer mee kan. Mijn nieuwe kast heeft namelijk geen ruimte achter de deur dus de knoppen zitten in de weg :S
Ik wil er €20 incl. verzenden als pakket (past volgens mij niet door de brievenbus)
Ik heb alleen alle connectors erop gelijmd met secondelijm. Ze zijn nog wel los te halen, maar dat kost wat moeite. En dat was precies wat ik wilde. Ik was het zat dat die kabeltjes elke keer los gingen als ik m'n DVD speler of HDD rack in de kast stak. Dus vandaar deze foto:
Als het je wat lijkt hoor ik dat wel. De prijs is redelijk vast. Komt erop neer dat je €13,25 voor de controller betaald. De rest is verzenden volgens TNT pakket. Ik heb ook nog wat fans liggen, als je wilt combineren kan ik wel een lijstje maken met wat ik heb.