M5rvii Banned 3 januari 2011 #1 heej ik ben op zoek naar een goeie race stuur met poke enzo daarom zoek ik een logitech g25 of de g27 dus als je nog ene hebt liggen laat maar iets weten eh grtzzz
heej ik ben op zoek naar een goeie race stuur met poke enzo daarom zoek ik een logitech g25 of de g27 dus als je nog ene hebt liggen laat maar iets weten eh grtzzz
Freddy Administrator Forumleiding 3 januari 2011 #2 Ik heb nog een G25, nog helemaal nieuw! (had nieuwe gekregen van Logitech, nadat ik mijn oude RMA had gestuurd) Mag je overnemen voor 160 euro (dat is inclusief verzendkosten).
Ik heb nog een G25, nog helemaal nieuw! (had nieuwe gekregen van Logitech, nadat ik mijn oude RMA had gestuurd) Mag je overnemen voor 160 euro (dat is inclusief verzendkosten).
M5rvii Banned 4 januari 2011 #3 Okee dus hij zit nog in de doos enzo ?? + alles er nog bij zo jaa is hij meteen verkocht stuur ik het geld morgen meteen op goed ?
Okee dus hij zit nog in de doos enzo ?? + alles er nog bij zo jaa is hij meteen verkocht stuur ik het geld morgen meteen op goed ?
Freddy Administrator Forumleiding 4 januari 2011 #4 Ja is nog helemaal nieuw, dus doos, plastic om stuur, boekjes etc. etc. alles letterlijk in nieuwstaat. Heb jouw PM al beantwoord.
Ja is nog helemaal nieuw, dus doos, plastic om stuur, boekjes etc. etc. alles letterlijk in nieuwstaat. Heb jouw PM al beantwoord.