arwin74 Active member 23 mei 2014 #1 aangezien ik me koeling weer aardig op orde heb ben ik nog wel een CPU blokje heb liggen ervoor was ik nog opzoek naar een GPU waterblock voor me GTX 690 wie heeft er nog 1 liggen voor een schappelijke prijs Arwin
aangezien ik me koeling weer aardig op orde heb ben ik nog wel een CPU blokje heb liggen ervoor was ik nog opzoek naar een GPU waterblock voor me GTX 690 wie heeft er nog 1 liggen voor een schappelijke prijs Arwin
Zwelgje Spy Member 23 mei 2014 #2 misschien na het weekend. ik laat zo gouw mogelijk wat meer weten. het gaat btw om deze. Bitspower Black Freezer VG-NGTX690 ICE Black Acrylic Top BP-WBVGNGTX690ACIBK
misschien na het weekend. ik laat zo gouw mogelijk wat meer weten. het gaat btw om deze. Bitspower Black Freezer VG-NGTX690 ICE Black Acrylic Top BP-WBVGNGTX690ACIBK
arwin74 Active member 23 mei 2014 #3 Zwelgje zei: misschien na het weekend. ik laat zo gouw mogelijk wat meer weten. het gaat btw om deze. Bitspower Black Freezer VG-NGTX690 ICE Black Acrylic Top BP-WBVGNGTX690ACIBK Klik om te vergroten... Wachten vol spanning Wel een favoriet blokken merk van mijn Heeft geen super haast hoor. Arwin
Zwelgje zei: misschien na het weekend. ik laat zo gouw mogelijk wat meer weten. het gaat btw om deze. Bitspower Black Freezer VG-NGTX690 ICE Black Acrylic Top BP-WBVGNGTX690ACIBK Klik om te vergroten... Wachten vol spanning Wel een favoriet blokken merk van mijn Heeft geen super haast hoor. Arwin