mixedup HighFlow Review Master 30 augustus 2012 #1 Jow mensen ik ben opzoek na een plat scherm voor pc groter als 17 inch ieder geval kleur maakt ook niet zoveel uit wel met minimaal dvi erop en niet al te duur haha greetz mixedup aka rene Laatst bewerkt: 30 augustus 2012
Jow mensen ik ben opzoek na een plat scherm voor pc groter als 17 inch ieder geval kleur maakt ook niet zoveel uit wel met minimaal dvi erop en niet al te duur haha greetz mixedup aka rene
k.3nny Oldscool. 30 augustus 2012 #2 mixedup zei: Jow mensen ik ben opzoek na een plat scherm voor pc groter als 17 inch ieder geval kleur maakt ook niet zoveel uit wel met minimaal dvi erop en niet al te duur haha greetz mixeduo aka rene Klik om te vergroten... ik heb 2x samsung 2253BW mogen voor 150 euro samen weg
mixedup zei: Jow mensen ik ben opzoek na een plat scherm voor pc groter als 17 inch ieder geval kleur maakt ook niet zoveel uit wel met minimaal dvi erop en niet al te duur haha greetz mixeduo aka rene Klik om te vergroten... ik heb 2x samsung 2253BW mogen voor 150 euro samen weg
mixedup HighFlow Review Master 30 augustus 2012 #3 Heb al een 23 inch led dus zoek er een mag oud model zijn als maar plat is Verstuurd van mijn HTC Sensation Z710e met Tapatalk
Heb al een 23 inch led dus zoek er een mag oud model zijn als maar plat is Verstuurd van mijn HTC Sensation Z710e met Tapatalk
O octo New member 30 augustus 2012 #4 heb nog een 2243bw liggen die weg mag voor een goede prijs. bij interesse pm even
mixedup HighFlow Review Master 8 september 2012 #5 zal er over nadenken maar toppic kan wel weg dan Laatst bewerkt: 9 september 2012