• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[GEVONDEN] Gezocht 120 Rad voor me build

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo luitjes,

Ik ben bezig met me eigen build,
maar ik vind me 240 rad toch te groot om in te bouwen..

Me rad zat bij me EK Kit, die ik aangeschaft heb op Dinsdag, 31 Januari 2012..

Dus nu hoop ik dat er enigzins iemand is met nog een redelijk goede rad is
om m te ruilen met me?

Laat maar wat weten,

Groet!

sir serial

Republic of Gamers
Hey Rebellion..waar woon je ergens? (misschien handig om te weten)

Ik heb een 120 rad liggen van xspc nml: XSPC RX120 Black

Die wil ik wel ruilen met je eventueel.

Gr: Serial

ps: radiator is helemaal goed (lekvrij) alleen wat krassen bovenop en onder (omdat hij net tussen de ruimtes in mn raven 02 paste)

sir serial

Republic of Gamers
Rebellion en ik hebben een deal rond gemaakt voor het volgende

Mijn xspc 120 rad en Koolance 240 slim rad tegen zijn EK 240 rad en 30 euro (en ieder eigen verzendkosten)
Omdat ik de prijzen niet goed weet van de rads (de koolance is niet te vinden op HF door mij) wil ik aan iedereen vragen of dit (voor hem) een goede deal is met oog op de toekomst (cpu en gpu met mijn 2 rads)

Dus graag expert reacties :)

enthernal

underwater
ik weet niet welke hardware hij er specifiek mee gaat koelen, maar als hij van de EK komt voor beide componenten dan lijkt het me dat dit wel iets beter zal draaien. Als zijn reden is dat zijn EK te DIK was om in te bouwen dan lijkt het me een goede deal. Als het eerder de omvang is, dan weet ik niet goed wat hij met de slim zou aanvangen :p

sir serial

Republic of Gamers
De EK vond hij inderdaad te dik... het kwam zelfs zover dat hij met moeite zijn geheugen bij kon plaatsen in een phantom behuizing (net als die van K.3nny)

de 120 zou nu achterin kunnen en de 240 slim bovenin zonder problemen lijkt me.
welke hardware weet ik niet helaas maar ik heb een 2600K met 6990 op deze 120 rad en een koolance 360 slim gehad en die kwam op full load niet boven de 46 graden toen (dus als hij single gpu neemt lijkt me het met de 240 slim totaal geen probleem)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan