H Hukkel New member 7 februari 2013 #1 Daar zoek ik er een of twee van voor een "oldschool" build. Liefste een plexi. Hiernaast en EK-Supreme HF Plexi. Versie van vóór de cirkels. Laatst bewerkt: 7 februari 2013
Daar zoek ik er een of twee van voor een "oldschool" build. Liefste een plexi. Hiernaast en EK-Supreme HF Plexi. Versie van vóór de cirkels.
N Nils Highflow Clan Member 8 februari 2013 #2 Ik heb nog twee blokken liggen van Bitspower met Nickel. Mocht je het wat vinden mail even: Nilslammertse (apenstaart) live punt nl
Ik heb nog twee blokken liggen van Bitspower met Nickel. Mocht je het wat vinden mail even: Nilslammertse (apenstaart) live punt nl
H Hukkel New member 10 februari 2013 #4 Inmiddels cpu blok aangeschaft. Nog steeds op ziek naar twee blokken voor de hd 5870 v2 Nu aanvullend ook naar een ek-ram plexi x6.
Inmiddels cpu blok aangeschaft. Nog steeds op ziek naar twee blokken voor de hd 5870 v2 Nu aanvullend ook naar een ek-ram plexi x6.
H Hukkel New member 14 februari 2013 #5 Ik ook bumpedybump. Ik zoek nog steeds een EKWB HD5870 v2 waterblok liefste plexi-nikkel.
H Hukkel New member 23 februari 2013 #6 Dit topic kan gesloten worden. We hebben een andere fabrikant gevonden die de blokken gaat leveren.