• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[GESLOTEN] CYGLEDS Ledstrippen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, Twee kanalen afzonderlijk. Dus dan krijg je 2x + en 1x -

Aah, zeg dat dan meteen, dat ik de kabels blank moet laten ;)
 
Het totaalbedrag wordt dan €28,25. Dat is dus inclusief verzenden.

Via je mail krijg je van mij een factuur met de rekeningnummer.
 
Zit nog even mijn bestelling van HighFlow af te wachten.
Zodra die binnen is bekijk ik het even en als het niet aan mijn eisen voldoet koopt kevin een supergeile ledstrip <3
 
Hallo,

Heb 2 foto's genomen van CYGLEDS Standard Dual Light voor wwwicked. Zoals je kan zien is het ene kanaal WIT en de andere kanaal Blauw + UV. Ze kunnen allebei tegelijk aan, maar ze kunnen ook afzonderlijk worden bediend door bijvoorbeeld een controller. Voor het afhankelijk kunnen besturen is een extra 3-PIN of Molex nodig. Daarvoor reken ik een meerprijs van €2,00

Blauw+UV
1.jpg

Wit
2.jpg
 
Heb miss binnenkort LEDS nodig voor men Pink Phantom , daarom heb ik miss wel interesse in LEDS :)

zou dit lukken ? :

- CYGLEDS Ultimate Light Hot Pink! (24LED) met witte gesleefde kabel , en de led strip afgewerkt met carbon ?
- en heb nog 3 pink LEDS nodig voor in de Front *bij het deurtje van de Phantom* en dan ook met wit gesleeved ?

ik hoor het wel of dit kan , en wat de kosten zouden gaan worden. :)
 
Verkoop is weer begonnen. Lang genoeg vakantie gehad en het huisje is zo goed als kompleet.

Er zijn wel wat aanpassingen op de hoofdpagina.
Vanaf heden geen Dual Light meer en geen Carbon(tot nader order) of Sleeven. Het is te veel om op voorraad te hebben. Daarvoor mijn excuses.


@Gerjan
Ik kan wel voldoen aan de Cygleds Ultimate Light Hot Pink! a €35,-
Ik kan ook voldoen aan de 3x Cygleds Stand Alone, deze kosten €5 euro stuk (incl Molex)

**Ik geef de voorkeur aan 2x de Cygleds Standard Light, deze zijn maar 15,2cm lang, totaal €40,- (mocht je ruimtegebrek hebben).

Maar je moet maar ter zijne tijd kijken als je er mee bezig gaat :)
 
*** OPSTART AANBIEDING ***

2x CYGLEDS Standard Light (Rood/Oranje) voor maar €30,-
2x CYGLEDS Standard Light (Blauw/Groen/Helder Wit/UV¹) voor maar €35,-
2x CYGLEDS Standard Light Specials! voor maar €40,-

Zolang de voorraad strekt! OP = OP
 
Kan je echt geen dual strips meer maken?
De printplaat voldeed niet aan mijn kwaliteitseisen na uitvoerig testen en proberen. Ik zal deze strip opnieuw moeten ontwerpen. Tot die tijd verkoop ik alleen de CYGLEDS Standard Light en CYGLEDS Ultimate Light.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan