Gefeliciteerd!! Verzonden vanaf mijn iPhone 4 met TapaTalk.
Xelation Off-topic Extraordinaire 2 mei 2011 #1 Gefeliciteerd!! Verzonden vanaf mijn iPhone 4 met TapaTalk.
Xelation Off-topic Extraordinaire 2 mei 2011 #9 ps nu je 15 bent geworden, mag je toch echt eens je naam goed spellen met een Y You Liang en niet met een J
ps nu je 15 bent geworden, mag je toch echt eens je naam goed spellen met een Y You Liang en niet met een J
Xelation Off-topic Extraordinaire 2 mei 2011 #12 Een klein cadeautje voor jou: Wel afkijken, het wordt steeds mooier!
Jason Moderator Forumleiding 2 mei 2011 #13 Xelation zei: ps nu je 15 bent geworden, mag je toch echt eens je naam goed spellen met een Y You Liang en niet met een J Klik om te vergroten... . Idd, maar op m'n paspoort staat ook met een 'J' dus om verwarring te vermijden hou ik 't ook gwn daarop Xelation zei: Klik om te vergroten... Wahahaha ROFL, this made my day
Xelation zei: ps nu je 15 bent geworden, mag je toch echt eens je naam goed spellen met een Y You Liang en niet met een J Klik om te vergroten... . Idd, maar op m'n paspoort staat ook met een 'J' dus om verwarring te vermijden hou ik 't ook gwn daarop Xelation zei: Klik om te vergroten... Wahahaha ROFL, this made my day