Veel plezier deze dag :D
Harjo OC noob 19 juli 2011 #7 Ahhh okee moet toch echt en keer beter lezen wat er staat Hij is trouwens op Vakantie dus denk niet dat hij dit allemaal leest
Ahhh okee moet toch echt en keer beter lezen wat er staat Hij is trouwens op Vakantie dus denk niet dat hij dit allemaal leest
k.3nny Oldscool. 19 juli 2011 #10 Harjo zei: Ahhh okee moet toch echt en keer beter lezen wat er staat Hij is trouwens op Vakantie dus denk niet dat hij dit allemaal leest Klik om te vergroten... we zijn gewoon lief ^^
Harjo zei: Ahhh okee moet toch echt en keer beter lezen wat er staat Hij is trouwens op Vakantie dus denk niet dat hij dit allemaal leest Klik om te vergroten... we zijn gewoon lief ^^
Xelation Off-topic Extraordinaire 20 juli 2011 #13 k.3nny zei: tis er maar 1 maar zo noemt hij zijn eigen highflow/steam/msn Klik om te vergroten... Haha wat stom van me haha
k.3nny zei: tis er maar 1 maar zo noemt hij zijn eigen highflow/steam/msn Klik om te vergroten... Haha wat stom van me haha
Sparky Highflow Clan Member 20 juli 2011 #14 Gefeliciteerd Tha_Saviour/Rodhizzle/Rodnehhhhhh nog vele jaren watercool plezier
The_Saviour# Deus Ex Machina 22 juli 2011 #16 Thnx iedereen, beetje late reactie maar ik was idd op vakantie.