Johnny Moderator Forumleiding 6 april 2009 #6 Wat hebben jullie toch met die ongelofelijke smerige gay plaatjes damn hahaha Nils gefeliciteerd
Oli4v Active member 6 april 2009 #9 Nilsje is jarig, oleee oleeee, en we zingen een liedje patampapa ...
N Nils Highflow Clan Member 6 april 2009 #10 whaha dankjullie allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal toevallig komt evga langs met mn bverjaardag(A) nee grapje
whaha dankjullie allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal toevallig komt evga langs met mn bverjaardag(A) nee grapje
hung RAS EZEL 7 april 2009 #12 felicitatie Gebak? stuur het maar naar H.Nguyen onnemaheerd 11 9736AM Groningen gr hung
Slader prof klikker 7 april 2009 #13 waarom ben ik altijd een dag te laat....maar gefeliciteerd en WTF met die foto :033:
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 7 april 2009 #15 Slader zei: waarom ben ik altijd een dag te laat....maar gefeliciteerd en WTF met die foto :033: Klik om te vergroten... Dat zijn Freddy en Xela tijdens een normale werkdag :eusa_shhh:
Slader zei: waarom ben ik altijd een dag te laat....maar gefeliciteerd en WTF met die foto :033: Klik om te vergroten... Dat zijn Freddy en Xela tijdens een normale werkdag :eusa_shhh: