Gefeliciteerd Bazie88 en Herke
Joren New member 3 mei 2010 #3 Aardig van je hoor marco, Maar waarom feliciteer je mensen die hier nooit actief zijn? Beetje doelloos maar natuurlijk wel aardig !:033:
Aardig van je hoor marco, Maar waarom feliciteer je mensen die hier nooit actief zijn? Beetje doelloos maar natuurlijk wel aardig !:033:
N Nils Highflow Clan Member 3 mei 2010 #4 Joren zei: Aardig van je hoor marco, Maar waarom feliciteer je mensen die hier nooit actief zijn? Beetje doelloos maar natuurlijk wel aardig !:033: Klik om te vergroten... omdat het ook mensen zijn? en ze anders heeeeeeeeel verdrietig worden!
Joren zei: Aardig van je hoor marco, Maar waarom feliciteer je mensen die hier nooit actief zijn? Beetje doelloos maar natuurlijk wel aardig !:033: Klik om te vergroten... omdat het ook mensen zijn? en ze anders heeeeeeeeel verdrietig worden!
MonsterEnergy Formally known as GreenDragon 3 mei 2010 #5 Nils zei: omdat het ook mensen zijn? en ze anders heeeeeeeeel verdrietig worden! Klik om te vergroten... :098:Haha:098:
Nils zei: omdat het ook mensen zijn? en ze anders heeeeeeeeel verdrietig worden! Klik om te vergroten... :098:Haha:098:
Dutch013 Junior Member 3 mei 2010 #6 Joren zei: Aardig van je hoor marco, Maar waarom feliciteer je mensen die hier nooit actief zijn? Beetje doelloos maar natuurlijk wel aardig !:033: Klik om te vergroten... oke oke, ik zal het eerst effe checken:033:. Maar ik blijf erbij, aardig zijn, begin bij jezelf en dat doe ik dus. (maar ik rook niet hehehe) :icon_wink:
Joren zei: Aardig van je hoor marco, Maar waarom feliciteer je mensen die hier nooit actief zijn? Beetje doelloos maar natuurlijk wel aardig !:033: Klik om te vergroten... oke oke, ik zal het eerst effe checken:033:. Maar ik blijf erbij, aardig zijn, begin bij jezelf en dat doe ik dus. (maar ik rook niet hehehe) :icon_wink:
Joren New member 3 mei 2010 #7 dat klopt er zijn gewoon een aantal mensen die veel op het forum zitten, die herken je meestal meteen. Maar er zijn ook mensen die zich 1x geregistreerd hebben en nooit iets laten horen.
dat klopt er zijn gewoon een aantal mensen die veel op het forum zitten, die herken je meestal meteen. Maar er zijn ook mensen die zich 1x geregistreerd hebben en nooit iets laten horen.