Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Idd, maar die moskee van 8 (?) etages hoog PAL naast Ground Zero / WTC in Amerika vind ik wel een beetje ontoepasselijk.
Iedereen moet lekker voor zichzelf uitmaken wat die vind of denk.
Ik vind geloof... *ik ga er geen woorden aan vuil maken* Ik heb er niets mee en hoef er ook niet van te hebben. Punt.
En is het arrogant om dat te zeggen?
Dus als ik zeg: Ik vind van mezelf dat ik beter af ben dan mensen die geloven. Dan moet ik dat toch vooral lekker zelf weten.
Is dat arrogantie? of moet je zo genaamd respect tonen voor iets wat niet in je straatje valt?
Nee dat gaat er bij mij niet in. Vooral niet als het om geloof gaat.
Maar zoals ik al zei: Iedereen moet dat voor zichzelf uitmaken. Ik hou je niet tegen.
hier gaat men prezen en zowat in je neusgaten duwen om homo's te accepteren en aan de andere kant zeikt men dat joden/moslim/christenen/jehova getuigen hun met rust moet laten om hun te bekeren.
daarom moet je elkaar in je eigen waarde laten, opmerkingen wat je weet dat iemand zult beleddigen houd je voor jezelf.
PS: Niet alle marokanen/turken in NL zijn Moslim gerelateerd, in tegendeel zelf.
De meeste volgen hun eigen gang en trappen zo genaamd lol door mensen te lastig vallen.
Maar een moskee op de plek van het WTC (of althans ernaast)
Schande. Geen goed woord voor over.
Onderwerp starter | Titel | Forum | Reacties | Datum |
---|---|---|---|---|
fasster-geert-fasster | Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor | 5 |