• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Geert Wilders: Fitna

zijn allemaal een stelletje PUSSY'S die gasten.. wilders is niks hij is een sukkel van de eerste orde.. hij vraagt om de dood denk ik dan maar zijn zat moslims (extremisten) die hem willen kielhalen! hij moet niet zo dom doen die kerel..
 
Was ook een grapje he ;)

Wat ik wel serieus denk dat als Geert Wilders nu na Pim Fortuyn en Theo van Gogh wordt doodgeschoten dat we minimaal rellen/burger oorlogje krijgen. IMO

@ Edtje, Heb jij air geheugen van Cora? :040:
 
Laatst bewerkt:
zijn allemaal een stelletje PUSSY'S die gasten.. wilders is niks hij is een sukkel van de eerste orde.. hij vraagt om de dood denk ik dan maar zijn zat moslims (extremisten) die hem willen kielhalen! hij moet niet zo dom doen die kerel..

Ik vind het gene waar Wilders voor staat wel goed in principe. Dat hij haat heeft tegen Moslims is een eigenschap maar waar hij voor staat is wel goed. Nederland raakt overbevolkt en veel mensen voelen zich geintimideerd door de Moslim cultuur. Ik vind dat de grenzen strenger gecontroleerd moeten worden. Heb je hier niks te zoeken? Ben je geen vluchteling? Dan moet je net zo hard weer terug als dat je gekomen bent.
Maar dat geld net zo erg als voor Polen, Russen of welk andere cultuur dan ook. Ik vind dat als je als vluchteling hier komt omdat je geen andere keus hebt niet erg. Maar als jij hier komt wonen, kinderen gaat baren en van je kinder bijslag een dikke auto koopt en hier van andermans geld gaat genieten wordt het weer een ander verhaal.

Daarom vind ik vind je post zeer overbodig. Niet omdat je je mening uit maar omdat zomaar wat roept. Waarom is Wilders een pussy? Omdat hij zijn mening uit en er werk van maakt? Natuurlijk is die hele Fitna film bullshit maar ik vind wel dat veel van zijn standpunten goed klinken. Ik heb trouwens niet op de PVV gestemd omdat ik zijn standpunten niet realistisch vindt.
 
Ik vind het een en al bullshit. Niet omdat hij haat heeft, Maar omdat hij de waarheid niet wilt uitzoeken. Verschillende moskeeën hebben hem gevraagd langs te komen. Elke keer weigert hij hun aanbod.


En ja, Toen Fitna uitkwam, Heb ik niemand echt met agressie een krant zien weg slingeren, of om msn zitten zeiken aan me kop. Iedereen reageerde chill, Zovan laat hem zen gang gaan. Wat hij zegt boeit ons toch niet meer.


Of waar hij laatst over begon. Hoofddoektax ?? WTF man zijn je ideeën op :D
Dan kan je dit net zo goed toepassen bij Hare majesteit. Die heeft toch altijd een hoed op ??
 
@ Okkii

Vogelnest hoor geen hoed

beatrix_hoed.jpg


@ ezel hoezo illegale status? :p
 
Schijnt dat ze bij de politie een gekopieerde id kaart niet accepteren.

Gelukkig moesten ze weer mensen lastig vallen met flitsen en snelheid overtredingen dat ik de kans zie om te ontsnappen.

edit: heb je nog een boven de 18 website van mij? gratis ivm de financieel crisis.
 
Laatst bewerkt:
Zoals ik het zie heeft Wilders wel aardige ideen, maar het komt gewoon wat beroerd uit zijn strot.
En daarbij stelt hij vaak on realistische plannen op en stelt alleen zinloze vragen.

En vooral die laatste 2 punten zorgen ervoor dat hij de belastingbetaler onnodig veel geld kost.
Al die kamervragen (a 1750 euro per stuk meen ik) en voorstellen die hij lanceert halen het gewoon nooit. Dat is pure geldverspilling. :011: Het ergste is nog dat hij dat zelf ook wel weet.
Van de week heeft hij de kopvoddentax al niet eens meegenomen in de begroting, omdat hij wel wist dat het een dom idee is. Als hij echt 4 real was, had hij de opbrengst ervan ook mee moeten rekenen.

Alleen maar iets roepen is zo makkelijk. Als hij nou eens wat zorgvuldiger zou zijn met zijn uitspraken, had hij al die beveiliging ook niet nodig gehad.
Die beveiliging heeft hij ook alleen maar nodig omdat hij zelf niet zorgvuldig en respectvol is.

En wie moet die beveiiging betalen? :108: Precies, de belastingbetaler.
Ik vind dat hij zelf verantwoordelijk is voor zijn uitspraken en daarom ook voor zijn eigen beveiliging.

Het beste is dat elk kamerlid een budget krijgt, die hij zelf kan opmaken aan beveiliging, kamervragen etc. :hmm En dan eens kijken wat er met Wilders gebeurd....
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
fasster fasster-geert-fasster Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan