RRPhantom
HighFlow Moderator
Religie is gewoon 1 van de manieren waarop mensen worden gemanipuleerd,de uitspraak als er geen religies zijn is er ook geen oorlog klopt niet.Meestal gaat het om grond geld macht olie etc noem het maar op.hebberige mensen vinden wel een manier om anderen voor hun karretje spannen,via geloof groepsgevoel voor geld voor liefde ethiek patriotisme , terrorisneetc ,zoals freddy al zei het is iets psychologisch.
Ook moeten we vooral bang zijn voor van alles: kernbom milieu terrorisme moslims klimaat kredietcrisis noem het maar op dat maakt mensen volgzaam deze dingen worden al duizenden jaren gebruikt.
Wat mij wel opvalt is dat er hiet heel wat slimme mensen zitten die voor hun zelf kunnen denken wat ik toejuich .Er zijn teveel dombos in de wereld die andere mensen naapen of volgen. oeh moet je zien pamela heeft nieuwe borsten etc je weer vast wel wat ik bedoel.
Jullie geven mij in ieder geval hoop en praat hierover met andere mensen want geloof me er zijn er te veel die het echt niet snappen.
Voor de rest nog een waarschuwing in de geschiedenis gaan meestal de mensen dood die voor hun zelf opkomen en zeggen wat ze denken of weten wat ze willen
Als je niet voor je zelf op zo komen/iets bedenkt waarmee je dat kan, dan zal er nooit voruitgang geboekt worden op dat vlak en zal iedereen alleen maar achter elkaar aan lopen. Men zal zijn/haar ideeën niet meer durfen te uiten/ontwikkelen, dus opstand FTW, gewoon zeggen wat je vind, maar wel duidelijk zeggen dat je het vind, en niet dat het zo is, daar heeft Geertje namelijk een handje van, dat is een van de slechste eigenschappen die iemand kan hebben vind ik, denken dat alles wat je zegt de waarheid is, zeker op het gebied van geloof en allochtonen.