Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb wat nieuwe foto's van mijn circuit auto. Er is morgen namelijk een open dag bij ons op de club, dus heb de auto even gereed gemaakt.
Heb 16 wielen besteld en binnen gekregen, de helft gaat naar een maat
Stickers binnen gekregen vandaag
nieuwe body clips binnen gekregen
En een nieuwe uitlaat gemonteerd.
Zou zeggen, zie hier onder het resultaat!
Kom overigens gerust naar de club morgen als je in de buurt bent, om een kijkje te nemen.
deed dit vroeger ook, maar dan met een Marder ken je dat? kostte toen 2000 gulden zoon grote benzine buggy mn bro is ook gek van modelauto's hij heeft zelf paar elec autotjes en methanol doet ie niet omdat hij het steeds moest afstellen
Freddy, misschien weet ik straks wel een tweedehands serpent vector voor je. Wel een circuit auto, maar dan kan je het iig voor een betaalbaar prijsje onder de knie krijgen voor je een nieuwe model gaat kopen.
@ niels, heb nog een fg monster staan hier
Maareh, ik heb ook schade gereden vandaag, kwam een muurtje tegen, die heb ik geschramt. Paar krasje op de kap en een gebroken draag arm. Geschatte schade is ong. 8 euro. Wat betreft onderdelen (op de motor en koppeling na) is het bij serpent best te betalen.
Ik heb hier een oud filmpje waar ik in rijdt, de zwart / rode auto. Film matteriaal van vandaag moet ik nog ff in elkaar knutselen, maar daar kom ik zelf niet in voor.
RTR is makkelijk, maar heeft zijn nadelen. Bij hpi is het nadeel dat je een schijt zenderset er bij krijgt. Voordeel van bouw pakket is dat je het model straks wel uit je hoofd kent.
Die savage die ik toen had kon ik blind in elkaar zetten, zonder handlijding
Heb filmpje af, ga hem morge op internet zetten, miss pas eind van de dag, en dan plaats ik hem ff.