M MiQuel1990 New member 29 december 2009 #1 Geen dual boot menu bij het opstarten. Windows 7 en XP geinstalleerd maar start door naar Windows 7 zonder te vragen. Hoe kan ik een boot menu krijgen?
Geen dual boot menu bij het opstarten. Windows 7 en XP geinstalleerd maar start door naar Windows 7 zonder te vragen. Hoe kan ik een boot menu krijgen?
Johnny Moderator Forumleiding 29 december 2009 #2 Windows 7 en XP geinstalleerd, heb je ze ook op die volgorde geinstalleerd?
Johnny Moderator Forumleiding 29 december 2009 #4 Daarom krijg je dat menutje niet. Je moet van oud naar nieuw installeren
M MiQuel1990 New member 29 december 2009 #5 En als ik geen van beide nog een keer wil installeren? Is hier een trucje voor? Nieuwe boot.ini maken?
En als ik geen van beide nog een keer wil installeren? Is hier een trucje voor? Nieuwe boot.ini maken?
Blackruby Senior Member 30 december 2009 #8 In Windows 7: Computer -> Systeemeigenschappen -> Geavanceerde systeemintellingen Dan komt er een venstertje, daarin moet je bij Opstart- en herstelinstellingen op de knop "Instellingen..." drukken en daarin het vinkje aanzetten.
In Windows 7: Computer -> Systeemeigenschappen -> Geavanceerde systeemintellingen Dan komt er een venstertje, daarin moet je bij Opstart- en herstelinstellingen op de knop "Instellingen..." drukken en daarin het vinkje aanzetten.