• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Gamescom - Keulen

Ik weet natuurlijk nog niet of ik kan.
Kom donderdagavond of vrijdagavond terug van Zweden.

Mocht ik gewoon kunnen dan lijkt het mij verstandig dat we met mijn auto gaan inplaats van jouw 206 Wouter.
Mijn auto is ruimer en zuiniger.


---
- Sent from my iPhone 4 using Tapatalk.
 
hier een pic ;)

294898_250320918322993_100000352607185_829903_3129593_n.jpg


voor naar gamescon in keulen :)
 
Eigenlijk vond ik 2 dingen slecht:

A.- maak een rij waar je max een uur moet wachten. Een rij van 6 uur is gewoon ziek lang.

B.- voor Europa's grootste beurs vond ik het bekrompen dat alles in het Duits was, de presentatie's, documentatie's en zelfs de games die je kon spelen in het Duits.


Verzonden vanaf mijn iPhone 4 met TapaTalk.
 
Eigenlijk vond ik 2 dingen slecht:

A.- maak een rij waar je max een uur moet wachten. Een rij van 6 uur is gewoon ziek lang.

B.- voor Europa's grootste beurs vond ik het bekrompen dat alles in het Duits was, de presentatie's, documentatie's en zelfs de games die je kon spelen in het Duits.


Verzonden vanaf mijn iPhone 4 met TapaTalk.

Mja dat is duitsland, verliefd op eigen taal.

Volgende gamescom moet gewoon in de amsterdam Rai gehouden worden.
 
Wees blij dat het dan niet in Frankrijk was, dan had je bijna nog met de franse kroon moeten betalen :'), das echt kut volk :).
Men weet bij zo'n beurs toch dat voornamelijk MW3 en BF3 enorm veel bezoekers aantrekt? Hoezo zijn er niet meerdere consoles beschikbaar gesteld voor zo'n beurs? Kunnen er meer man tegelijkertijd het spel proberen en kort de lijn ook nog eens in
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
XenoMorpH GamesCom Keulen 15-19/08/2012 Gaming 3
Ianovski Bitfenix ["Inspired by Nature"] Gamescom build Gallery & Build Logs 19

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan