Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zijn genoeg vette spelle die nergens anders dan op een bepaalde console uit komen.
Neem Gran Tourismo playstation only.
Je kan mij niet wijs maken dat je je nooit hebt vermaakt met een spel op een console.
Nu ben ik van de Nintendo 8bit generatie (Mega Man FTW), dus ja ik heb mn zeker vermaakt (iets te veel misschien wel) met console games. Heb later ook nog een PS gehad (Metalgear Solid FTW).
Maar moet (nu als ras echte PC gamer... DF BHD en COD4) helaas concluderen dat "wij" PC gamers er vaak vanaf komen met een cheap ass console poort versie van games zoals:
- COD Modern Warfare 2
- Operation Flashpoint: Dragon Rising
- Battlefield Bad Company 2
Persoonlijk mis ik de old-skool PC shooters zoals Counter Strike en Delta Force.
Weet niet of iemand mij wil sponsoren, dan ontwikkel ik wel een dikke FPS
Nou kwa shooters deel ik je mening dat dat niet op een console fijn te spelen is hoor
Maargoed voor bepaalde games (fighting games aka tekken en race/simulatie GT5) dat speel ik toch liever op een console dan kan je je vrienden er nog bij betrekken als ze langs komen veel meer fun met z'n alle dan dat je in je 1tje achter een scherm zit .
Begrijp me niet verkeerd ik ben ook een die hard cod4 promodder hoor dus niets weerhoud me ervan om van de pc games af te stappen iig
Doe mij maar RPG's zoals WoW, TES:Oblivion, the witcher, etc. Dat soort spelen zijn er niet of zijn gewoon slechter op de consoles. (lang leven oblivion high res mod)