Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ren een keer de mediamarkt in, in eindhoven heb ik mx black mx blue mx brown en de 2 switches van razer uit kunnen proberen.Ik zelf heb Brown gehad en typ nu op blue en ik moet zeggen voor gamen bevalt blue mij meer, MAAR dat is mijn persoonlijke voorkeur (die ik ook aanraad bij anderen )Op reddit.com/r/mechanicalkeyboards is veel info over mechanische toetsenborden te vinden dus ik raad je aan om ook daar eens te kijkenHeb zelf overigens een KBP V60 met mx blue'sSucces met uitzoeken
Ren een keer de mediamarkt in, in eindhoven heb ik mx black mx blue mx brown en de 2 switches van razer uit kunnen proberen.
Ik zelf heb Brown gehad en typ nu op blue en ik moet zeggen voor gamen bevalt blue mij meer, MAAR dat is mijn persoonlijke voorkeur (die ik ook aanraad bij anderen )
Op reddit.com/r/mechanicalkeyboards is veel info over mechanische toetsenborden te vinden dus ik raad je aan om ook daar eens te kijken
Heb zelf overigens een KBP V60 met mx blue's
Succes met uitzoeken