Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Dank!De Roccat lijkt mij de mooiste van de twee (qua design).Misschien een vrij domme vraag, maar er zitten dus 2 klikknoppen op die muis (voor rechter en linkermuisknop). Daarnaast zitten er nog 5 extra knoppies op voor DPI en 3 customizable (die je bijvoorbeeld kan gebruiken om grenades te gooien ofzo in games)? Ik heb zelf namelijk alleen nog maar goedkope muizen met 2 knoppen en 1 scroll gebruikt :$ Daarnaast heb ik vrij grote handen :icon_lol:. Iemand ervaring met deze muizen die ook vrij grote handen heeft?
Dank!
De Roccat lijkt mij de mooiste van de twee (qua design).
Misschien een vrij domme vraag, maar er zitten dus 2 klikknoppen op die muis (voor rechter en linkermuisknop). Daarnaast zitten er nog 5 extra knoppies op voor DPI en 3 customizable (die je bijvoorbeeld kan gebruiken om grenades te gooien ofzo in games)? Ik heb zelf namelijk alleen nog maar goedkope muizen met 2 knoppen en 1 scroll gebruikt :$
Daarnaast heb ik vrij grote handen :icon_lol:. Iemand ervaring met deze muizen die ook vrij grote handen heeft?