Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
De Corsair 650D is komen te vervallen als kanshebber, ik heb nog wel eens spare parts nodig en het spareparts systeem van Corsair is nogal belabberd. Daarnaast geeft het me totaal geen emotie.De nieuwe lijst:- BitFenix Colossus Window (Wit of Zwart, leds worden vervangen door witte exemplaren),- Cooler Master ATCS 840 (nog maar een enkele shop die hem verkoopt, heb alleen liever de zilveren variant),- Cooler Master CM Storm Scout 2 Advanced White (moet dan wel een ander (groter) window in),- Een niet nader genoemde case (kan hier pas eind januari ongeveer wat over loslaten).
De Corsair 650D is komen te vervallen als kanshebber, ik heb nog wel eens spare parts nodig en het spareparts systeem van Corsair is nogal belabberd. Daarnaast geeft het me totaal geen emotie.
De nieuwe lijst:
- BitFenix Colossus Window (Wit of Zwart, leds worden vervangen door witte exemplaren),
- Cooler Master ATCS 840 (nog maar een enkele shop die hem verkoopt, heb alleen liever de zilveren variant),
- Cooler Master CM Storm Scout 2 Advanced White (moet dan wel een ander (groter) window in),
- Een niet nader genoemde case (kan hier pas eind januari ongeveer wat over loslaten).