Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Hoi allemaal,het verhaal is als volgt,ik heb bij de webshop gekocht,DangerDen 5.25 Dual Bay Reservoir,daar zaten nippels bij met de goede draad(logisch)alleen voor een slang met een binnendiameter van 12mm,en ik gebruik nu slang met een binnendiameter van 10mm,die uitwendig 13mm is,dus ik keek naar slangennippels voor een slang met 10mm inwendig,alleen deze hebben G3/8 draad,terwijl in het reservoir G1/4 draad zit,mijn fout,dus mijn volgende gedachte is ok,een adapter,ook besteld,maar hier is het zo dat het inwendig G1/4 is en uitwendig G3/8,en ik heb het andersom nodig,inwendig G3/8 en uitwendig G1/4.of slangennippels met G1/4 draad voor een slang inwendig 10mm,als de volgende link de correcte is,met dank aan kerensky,.Bitspower G1/4" Silver Shining 3/8" Fitting Real Hi-Flow,dan ben ik er,maar ik ben er nog niet zeker van.Hoop dat jullie er meer van weten,kan ik ze bestellen en eindelijk mijn systeem afmaken.GroetenCaptainKirk.
Hoi allemaal,het verhaal is als volgt,ik heb bij de webshop gekocht,DangerDen 5.25 Dual Bay Reservoir,daar zaten nippels bij met de goede draad(logisch)alleen voor een slang met een binnendiameter van 12mm,en ik gebruik nu slang met een binnendiameter van 10mm,die uitwendig 13mm is,dus ik keek naar slangennippels voor een slang met 10mm inwendig,alleen deze hebben G3/8 draad,terwijl in het reservoir G1/4 draad zit,mijn fout,dus mijn volgende gedachte is ok,een adapter,ook besteld,maar hier is het zo dat het inwendig G1/4 is en uitwendig G3/8,en ik heb het andersom nodig,inwendig G3/8 en uitwendig G1/4.of slangennippels met G1/4 draad voor een slang inwendig 10mm,als de volgende link de correcte is,met dank aan kerensky,.Bitspower G1/4" Silver Shining 3/8" Fitting Real Hi-Flow,dan ben ik er,maar ik ben er nog niet zeker van.Hoop dat jullie er meer van weten,kan ik ze bestellen en eindelijk mijn systeem afmaken.
Groeten
CaptainKirk.