• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

FTP servers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens de server ben je die nog aan het uploaden en zijn de bestanden dus "in gebruik".
Daarom kan je het niet verwijderen.

daar ben ik nu mee aan het spelen, maximale compressie (gaat wel lekker snel op 4.2 HT :p ) om te kijken of het wel lukt
meerdere keren geprobeerd en alles faalde door m`n *** upload snelheid :012:

wordt dus in stukjes van 95mb...
nou denk niet dat t puur aan de upload snelheid zal liggen
maar eerder timeouts poorten en firewall problemen
blijft altijd stoeien lastig de oorzaak op te sporen

Volgens de server ben je die nog aan het uploaden en zijn de bestanden dus "in gebruik".
Daarom kan je het niet verwijderen.

er ging iets fout tijdens het uploaden van die versie dus ben niet verbaast :)

nou denk niet dat t puur aan de upload snelheid zal liggen
maar eerder timeouts poorten en firewall problemen
blijft altijd stoeien lastig de oorzaak op te sporen
ben ik mee eens, maar trage upload snelheid brengt dus extra problemen met zich mee voor timeouts
maar zien of dit lukt, anders hak ik het in stukken van 50mb :)

Laatst bewerkt:
Ik heb geen firewall. En als ik de S verwijder dan gebruikt hij de juiste IP maar kan nog steeds niet inloggen. Ook niet de inlog gegevens opd e voorpagina die iedereen gebruikt. Andere optie om dit op te lossen?

Error:

Fout: Kan niet verbinden met server
Status: Wachten om opnieuw te proberen....
Status: Vertraagt verbinding voor 1 seconde als gevolg van een vorige mislukte verbindingspoging...
Status: Verbinden met 91.196.168.98:21...
Status: Verbinding aangemaakt, welkomstbericht afwachten...

dit begint op m`n zenuwen te werken lol

dik 2 uur in de upload, op een nieuw bestand loopt de verbinding vast, denk dat het eerder de ftp client die gek wordt :mad:

Freddy, zou je weer al m`n verbindingen willen verbreken die District 9 (R5 EN+SUB) aan het uploaden is aub? helft is al geupload :mad:
ander ftp programma proberen...

edit, alles verwijderd grrr

Laatst bewerkt:
SmartFTP geinstalleerd maar dit helpt ook niet:

[20:32:41] SmartFTP v4.0.1050.0
[20:32:41] Herleiden van hostnaam "91.196.168.98"
[20:32:41] Verbinding makende met 91.196.168.98 Poort: 22
[20:32:41] Verbonden met 91.196.168.98.
[20:32:44] Verbinden mislukt. Opnieuw proberen over (30s)...
[20:32:44] Server heeft verbinding verbroken.

Kamuchi ik heb die oude distict 9 gedownload van je, en die moest ik laten repareren door vlc (2sec) en daarna werkte die perfect.. :)

die gebruik ik nu freddy, maar van de 28 rars tot nu toe zijn er 6 incompleet doordat de server de verbinding sloot

anders dan met cuteftp, bleef de verbinding niet open en kon ik die files deleten en toevoegen aan de queue voor reupload

edit: kleine rars zijn tenminste sneller te vervangen dan complete, ben al de hele dag aan het uploaden :eusa_wall:

Laatst bewerkt:
Ik heb geen firewall. En als ik de S verwijder dan gebruikt hij de juiste IP maar kan nog steeds niet inloggen. Ook niet de inlog gegevens opd e voorpagina die iedereen gebruikt. Andere optie om dit op te lossen?

Error:

Status: Wachten om opnieuw te proberen....
Status: Vertraagt verbinding voor 1 seconde als gevolg van een vorige mislukte verbindingspoging...
Status: Verbinden met 91.196.168.98:21...
Status: Verbinding aangemaakt, welkomstbericht afwachten...

Hier gebruik je nog port 21.
Dat moet 22 zijn. Had je dat al geprobeerd met de programma die hier gebruikte?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan