Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
daar ben ik nu mee aan het spelen, maximale compressie (gaat wel lekker snel op 4.2 HT ) om te kijken of het wel lukt
meerdere keren geprobeerd en alles faalde door m`n *** upload snelheid :012:
nou denk niet dat t puur aan de upload snelheid zal liggen
maar eerder timeouts poorten en firewall problemen
blijft altijd stoeien lastig de oorzaak op te sporen
nou denk niet dat t puur aan de upload snelheid zal liggen
maar eerder timeouts poorten en firewall problemen
blijft altijd stoeien lastig de oorzaak op te sporen
ben ik mee eens, maar trage upload snelheid brengt dus extra problemen met zich mee voor timeouts
maar zien of dit lukt, anders hak ik het in stukken van 50mb
Ik heb geen firewall. En als ik de S verwijder dan gebruikt hij de juiste IP maar kan nog steeds niet inloggen. Ook niet de inlog gegevens opd e voorpagina die iedereen gebruikt. Andere optie om dit op te lossen?
Error:
Fout: Kan niet verbinden met server
Status: Wachten om opnieuw te proberen....
Status: Vertraagt verbinding voor 1 seconde als gevolg van een vorige mislukte verbindingspoging...
Status: Verbinden met 91.196.168.98:21...
Status: Verbinding aangemaakt, welkomstbericht afwachten...
dik 2 uur in de upload, op een nieuw bestand loopt de verbinding vast, denk dat het eerder de ftp client die gek wordt
Freddy, zou je weer al m`n verbindingen willen verbreken die District 9 (R5 EN+SUB) aan het uploaden is aub? helft is al geupload
ander ftp programma proberen...
[20:32:41] SmartFTP v4.0.1050.0
[20:32:41] Herleiden van hostnaam "91.196.168.98"
[20:32:41] Verbinding makende met 91.196.168.98 Poort: 22
[20:32:41] Verbonden met 91.196.168.98.
[20:32:44] Verbinden mislukt. Opnieuw proberen over (30s)...
[20:32:44] Server heeft verbinding verbroken.
Ik heb geen firewall. En als ik de S verwijder dan gebruikt hij de juiste IP maar kan nog steeds niet inloggen. Ook niet de inlog gegevens opd e voorpagina die iedereen gebruikt. Andere optie om dit op te lossen?
Error:
Status: Wachten om opnieuw te proberen....
Status: Vertraagt verbinding voor 1 seconde als gevolg van een vorige mislukte verbindingspoging...
Status: Verbinden met 91.196.168.98:21...
Status: Verbinding aangemaakt, welkomstbericht afwachten...