Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Probleempje met FTP. Iemand een oplossing hier voor?
Geprobeerd in te loggen op de FTP server maar werkt niet
Als ik de IP invoer wordt die verandert naar dit --> sftp://91.196.168.98 <-- Hij zet zelf sftp:// voor
Status: Verbinden met 91.196.168.98...
Antwoord: fzSftp started
Commando: open "****@91.196.168.98" 22
Fout: Verbinding verloren
Fout: Kan niet verbinden met server
Status: Wachten om opnieuw te proberen....
Status: Verbinden met 91.196.168.98...
Antwoord: fzSftp started
Commando: open "****@91.196.168.98" 22
Fout: Verbinding verloren
Fout: Kan niet verbinden met server
:icon_eek: Gister dit topic pas ontdekt.
Gelijk W7 nl erop gezet.
Vanmiddag ga ik de R5 van The Taking Off Pelham 123 even bekijken. R5 is bijna altijd DVD kwaliteit, maar zal toch even gaan kijken of i goed genoeg is om ook erop te zetten.
denk met ftp voor zulke grote bestanden beter in een rar archive uploaden
mocht er wat fout gaan dan hoef je alleen maar dat deel overnieuw te doen
en bovendien voor de downloader dat alleen foute stukjes weer snel opnieuw kunnen worden gedownload ipv alles
denk met ftp voor zulke grote bestanden beter in een rar archive uploaden
mocht er wat fout gaan dan hoef je alleen maar dat deel overnieuw te doen
en bovendien voor de downloader dat alleen foute stukjes weer snel opnieuw kunnen worden gedownload ipv alles
daar ben ik nu mee aan het spelen, maximale compressie (gaat wel lekker snel op 4.2 HT ) om te kijken of het wel lukt
meerdere keren geprobeerd en alles faalde door m`n *** upload snelheid :012:
Freddy, zou je de map District.9.R5.LiNE.XviD.1000th.RLS-DEViSE kunnen verwijderen aub?
daarmee is iets goed fout gegaan bij de laatste poging en ik kan het niet deleten :S
Ben de map Dsitrict 9 (EN+SUB) aan het uploaden dus deze aub laten staan, gesplitte versie dus hopelijk lukt het deze keer