Xtrafresh
It never hurts to help
Yep, sketchup heerst! rayGoogle sketchup gebruikt voor jouw tekening ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Yep, sketchup heerst! rayGoogle sketchup gebruikt voor jouw tekening ?
Tsja, dat zou op zich wel kunnen, maar ik denk dat het op deze manier mooier is, omdat je beter zicht hebt op het mobo en de componenten. En op de manier die je voorstelt gaan de videokaarten trouwens ook niet passendat was weer leuk lezen, zou je je mobo, ook niet bv horizontaal kunnen leggen, en in dat bovenste gedeelte, dan heb je er een ZEER mooie kijk op, beetje minder fresh from, maar even veel guts and glory, dan kan je al de rest mooi onderaan wegmoffelen
Ik heb nog niet helemaal opgegeven om te gaan, ik denk het niet, maar zeg nooit nooit! :hmmErg mooi hoor.
Jammer dat jij niet mee gaat naar The Party, want deze zou ik dan wel willen bekijken van dichtbij.
Jij hebt helemaal geen hoed! En die cursus vlechten kan nog wel eens van pas komen, ik heb nog veel meer gekke ideeën gekregen van het werken met deze slangetjesAch man, natuurlijk ga jij naar the party, anders eet ik mijn hoed op
Ik wil je anders wel nog een cursus vlechten leren, aan die slangetjes te zien
Meer meer meer!
Onderwerp starter | Titel | Forum | Reacties | Datum |
---|---|---|---|---|
Pink Phantom ( fresh as f*ck ) | Gallery & Build Logs | 32 | ||
Deus Fresh (working title) | Gallery & Build Logs | 14 | ||
R | Thermalright Chill Factor 3 | HighFlow Product Reviews | 12 |