Xtrafresh
It never hurts to help
Kijk, daar kan ik wat mee! :033:hey extra allereerst leuk dat je er weer aan gaat werken!
maar toch ook een paar puntjes (van advies)
de budget versie van de heatkiller performed een stuk slechter als de "gewoone" versie omdat het de budget versie is en die heeft wat (goedkopere) internals
Tsja... ik heb domweg niet meer ruimte dan dit voor rads. Hou er wel rekening mee dat dit allemaal absoluut worst-case scenario is, en dat ik geen probleem heb met cores van 40-45 idle, als ze maar niet te ver boven de 55 schieten op load.verder zou ik je willen aanraden toch zeker nog 1 extra 120mm radiator al zijn het er geen 2 in je loop bij te doen
dit omdat je niet die fans altijd op vol wilt hebben (of je moet van bloedende trommelvliezen houden of altijd heel erg harde hardcore draaien) en je water 10 graden boven ambient is best warm...
stel het is 25 graden op je kamer dan is je water 35 graden en dan heb je nog wat ineficientie van het warmte overbrengen tussen je blokken en hardware dan zit je cpu al gauw de heele tijd aan de maximum (in mijn ogen niet comfortabele) temps en dat is op je fans max rpm....
Yep, ga ik zeker doen, ik moet de mijne nu dus wegdoen daaromen let wel HEEL goed op welke versie van de videokaart je koopt je hebt er zo een met een andere layout van de printplaat en dan past je fullcover blok ineens niet meer
Thanks voor alle tips!