Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Rad zou ik zo houden. Als je hem op de kast plaats moet je namelijk ook weer gaten maken voor de slangen die naar de rad toelopen. Fans moeten dan maar bovenop.
ik weet niet hoeveel ruimte er nog over is tussen geheugen/rad, maar eventueel kun je nog dunne fans kopen (yate loons/scythe slim line)
Wat ik zou kunnen doen is de rad naar boven verplaatsen.
Dan kan ik 1 fan aan de onder kant van de rad monteren en 2 fans bovenop de rad, maar dan moet ik een stuk dremelen uit de boven paneel van de kast en steken de fans wss uit de kast.
Ik zelf denk dat ik de rad boven zet en de fans onder de rad doe, scheelt weer dremelen en kan dit altijd nog later doen.
Added after 29 minutes:
Heb het nu op deze manier gedaan:
Top panel past er ook op, dus zo ben ik er erg tevreden mee
Sorry hoor maar ik lektest altijd maar een half uurtje zonder hardware aangesloten , t word pas opletten wanneer de vloeistof warm word waardoor je slangen flexibeler worden
Maar dat is allemaal iedereens eigen keus
je moet doen wat je zelf t verstandigste lijkt johnny
ik lek test indd ook maar 30/45 min zoiets tot dat het warm redelijk warm is . al met al als je gewoon beetje slim naar denkt en niet je slangen onmogelijk strak zet of onlogisch kan er weinig gebeuren .