• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Freeman/Johnny/Johnny's Pctje

Kwaliteit is dik in orde.

Pomp + Reservoir: 55 euro XSPC
Radiator: 26.99 XSPC
Fan: 5.49 Yate Loon Black
CPU Block: 36.99 XSPC
Slang: 7.98 Masterkleer
Koelvloeistof: 11 Feser One
Fittingen: 18.80 EK-Fitting
Slangklemmen: 7.92 Feser Herbie Clip

Ik heb de merken erachter gezet.
XSPC is een top merk, dat kan je vinden op internet.
De radiator, cpu block en pomp/reservoir ook allen goed getest.
(check webshop en dan de review link)
Masterkleer slang is ook prima.
En we verkopen geen andere koelvloeistof dan Feser, want die behoort te de beste :)
 
Tja ik heb voor de rest gewoon géén verstand van in elkaar zetten en ik heb er geen geld voor net nieuwe videokaart. Dus dat gebeurt op een later tijdstip dan koop ik meteen flinke dignen hier. Extra fans en nog wat meer, je hebt genoeg leuke spullen!
 
Tja ik heb voor de rest gewoon géén verstand van in elkaar zetten
Als je veel op internet zoekt dan kom je al een heel eind. Een maand of 4 geleden begon ik me te verdiepen in waterkoeling, iets van een maand later een complete waterkoelingset bestelt en toen zonder enige ervaring bijna probleemloos geïnstalleerd. En als je ergens problemen mee hebt: daar is dit forum voor. :)

Ik heb momenteel ook een Corsair HX620 voeding, werkt uitstekend , alleen is die helaas niet meer krachtig genoeg voor mijn systeem als ik ga overclokken. Ook heb ik een Antec Nine Hunderd en dat vind ik niet echt een geweldige behuizing. De ruimte er in is klein en er zijn standaard geen wegwerk mogelijkheden ingebouw, waardoor je al heel snel een kabelzooi krijgt (net zo als op jouw foto’s). :D
 
Haha ja inderdaad, hij past maar NET. Wat kan ik tegen die kabelbende doen dan? Want de vorige keer was de bende vééél erger. Ik vind persoonlijk met tie-wraps werken niet zo fijn. Ik denk sowiezo een ronde IDE kabel. Dan scheelt al héél veel.
 
Ronde IDE kabel helpt idd mee, want je ziet nu die platte kabel bij jou onderin de kast een beetje los slingeren.

Die voeding kabels hebben wat lengte over, daarom ziet dat er rommelig uit.
Met tie wraps kan je dat wel mooi oplossen (kabels dubbelvouwen tot een bundel en dan tie wrap omheen).
Dat kan je ook met zijn stalen draadje die je bij kabels krijgt meegeleverd of iets anders :)
 
Ik had 2 weken geleden mijn CPU moeten onderclocken, omdat hij simpel weg gewoon té warm werd. +65 graden zoiezo.. Ik net mijn kast ingedoken gewoon heel toevallig en keek ik naar mijn Infinity en de FAN draaide niet :/. Zat er iets tussen een stuk lijm ofzo, hoe het daar komt zou ik echt niet weten, maar hij blokkeerde wel de FAN. Hij werd wss gekoelt door m'n airflow, had alle 4 FANS op high staan.

Kijk in net in hwmonitor:

hwmonitorxb5.jpg
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan