• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Freeduino V1.16, with ATMEGA328

Overigens werkt mijn display enkel onder Windows 7 niet. Maar dat komt puur door de I/O driver die niet geschikt is voor nieuwere besturingssystemen (is officieel tot W95 / NT).
Onder XP en Vista werkt ie perfect.

Zal nog even in mijn email kijken welke versie ik nu precies had. Ik dacht toch de versie met de ATMEGA328 controller.

Edit: Ja, had die met de ATMEGA328 controller.

-- edit --
Als je nog iets anders van hen nodig hebt, graag z.s.m. hier melden (dus check aub voor accesoires, zodat die nog mee besteld kan worden)

Moet me herroepen.

Heb enkel de controller nodig, het display dat ik nu gebruik komt te vervallen aangezien de gadgets in Windows 7 me van dezelfde informatie kan voorzien.

Ok geen probleem, we bestellen die sowieso, voor het geval je het later nog nodig hebt en voor andere mensen uiteraard :)
Ben nu de leveringsvoorwaarden etc. aan het bespreken, als het allemaal mee zit hebben we deze week nog in de shop en volgende week op voorraad.

Zie in ieder geval extra led drivers (voor ondersteuning van nog meer leds).
Nou ja.. de Freeduino is voldoende voor mij, komen niet zoveel ledjes aan de PWM poorten te hangen.

Al ben ik wel benieuwd naar jouw ervaringen met die RainbowDuino.

Zit die usb controller er niet bij dan? Wel vreemd als hij er niet bij zou zitten, tis toch de bedoeling van het bordje dat je een programma kunt uploaden.

Edit: Zit er inderdaad niet bij. Zie het nu in het Demo filmpje.

Wat zou het totaal pakketje zijn om dit te kunnen gebruiken?
(graag links naar de producten)

Als wij dit in de shop nemen, denk ik dat het beste is dat we een totaal pakketje aanbieden, zodat de klant gelijk alles heeft en ermee aan de slag kan.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan