Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
@ Gio, kijk van niks meer op, nog geen een 100% lekvrije systeem gehad die ik voor mezelf heb gebouwd Bij de MM had ik idd ook lek bij de DDC pompen, toentertijd bestonden er nog geen aftermarket pomp toppen.En moest ik met teflon tape een adapter fitting stevig aandraaien op plastic aansluitingen met uitwendige schroefdraad haha.Daar sijpelde toen nog een beetje water door heen (achteraf gefixed met XSPC pomptoppen bij de tweede MM build (upgrade hardware).Van Li-Heat industries een PCI riser kabel ontvangen, goed kwaliteit!Mooi alternatief voor de peperdure 3M kabels en binnenkort bij HighFlow verkrijgbaar En met een beetje ghettomod gevoel de M.2 PCI kaart achter bevestigd:
@ Gio, kijk van niks meer op, nog geen een 100% lekvrije systeem gehad die ik voor mezelf heb gebouwd
Bij de MM had ik idd ook lek bij de DDC pompen, toentertijd bestonden er nog geen aftermarket pomp toppen.
En moest ik met teflon tape een adapter fitting stevig aandraaien op plastic aansluitingen met uitwendige schroefdraad haha.
Daar sijpelde toen nog een beetje water door heen (achteraf gefixed met XSPC pomptoppen bij de tweede MM build (upgrade hardware).
Van Li-Heat industries een PCI riser kabel ontvangen, goed kwaliteit!
Mooi alternatief voor de peperdure 3M kabels en binnenkort bij HighFlow verkrijgbaar
En met een beetje ghettomod gevoel de M.2 PCI kaart achter bevestigd: