Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ik vond aan de bovenkant van de reservoirs nog te donker.Een felle witte LED strip is te fel (je kijkt er tegenaan, wordt je verblind).Een goede UV strip ideaal, mijn witte koelvloeistof gloeit dan mooi op en ik wordt niet verblind Maar het acryl buisje erboven wilde ik ook verlicht hebben, daarom deze speciale ProAce Cross Desk ledstrip!ProAce LEDstrip Rigid - UV - Cross Desk Edition *LIMITED* - 52cmPrecies over de gehele breedte van het middenstuk van de Cross Dek.De LEDs om en om gebogen (naar voren en naar boven), zodat reservoirs en het buisje erboven ook verlicht wordt.In mijn Cross Desk ziet het er dan zo uit:
Ik vond aan de bovenkant van de reservoirs nog te donker.
Een felle witte LED strip is te fel (je kijkt er tegenaan, wordt je verblind).
Een goede UV strip ideaal, mijn witte koelvloeistof gloeit dan mooi op en ik wordt niet verblind
Maar het acryl buisje erboven wilde ik ook verlicht hebben, daarom deze speciale ProAce Cross Desk ledstrip!
ProAce LEDstrip Rigid - UV - Cross Desk Edition *LIMITED* - 52cm
Precies over de gehele breedte van het middenstuk van de Cross Dek.
De LEDs om en om gebogen (naar voren en naar boven), zodat reservoirs en het buisje erboven ook verlicht wordt.
In mijn Cross Desk ziet het er dan zo uit: