Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De fillport hadden we nog niet in goud, daarom even koper voor in de plaats gedaan.
Maar de goude staat nu ook op de bestellijst, alle fittingen worden dus goud, lekker fout
De zilveren jackets voor de reservoirs leek me passen, vanwege de zilveren rand van de Desk.
Verder is rood mijn favo kleur, vandaar de rode koelvloeistof.
Wit leek me mooi ter contrast van zwarte bureau, daarom witte slang en fans (misschien neem ik toch fans met rode leds).
Wordt wel druk, maar dat vind ik niet erg, het mag opvallen
Kleine update en wijziging, ik ga voor witte uv actieve koelvloeistof
Die neem ik van Mayhems.
En 5 liter pure water om straks de radiatoren etc door te spoelen .
Yes, mocht ik mobo of iets anders uit de desk moeten halen, dan kan dat zo een stuk makkelijker.
Gezien alles horizontaal ligt en in de desk geen ruimte is om een bakje onder iets te leggen om koelvloeistof op te vangen
Kan je geen drainpunt maken in de voet of aan de onderzijde van de bak? Wel een extra kraantje intern maken, voordat een of andere lolbroek het leuk vind om de stopfitting iets los te draaien .