Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Een radiator vol met stof is altijd vervelend, daarom een Demciflex 360 filter en een Demciflex 480 filter op radiatoren geplaatst die lucht binnen blazen.
Deze filter is bijna net zo groot als de radiator grill, moest daarom wel gaatjes erin boren voor de schroefjes.
Ik had eigenlijk een standaard Blu-Ray speler, maar dat zag er niet zo mooi uit
Heb daarom gekozen voor een SilverStone SOB02 slim/slot-in BR speler.
En die in een SilverStone SST-FP58B gezet, zo ziet het er een stuk strakker uit
Je moet wel even goed kijken naar die XSPC displays, soms zit er een minimaal kleurverschil in tussen de schermpjes. Zo te zien op de foto lijken ze ook iets afwijkend te zijn.
Plaatjes van mijn camera nog niet op mijn PC gezet, komen van de week en een filmpje
Met de snelkoppelingen kan ik de boel alvast vullen, super handig, staat nu te lektesten.
Wanneer ik mijn hardware heb, koppel ik die zo aan de loop.
Ik heb 8 snelkoppelingen, de pompen, reservoirs en hardware (videokaarten zelfs apart) kan nu zonder leeglopen gemakkelijk uit de loop worden gehaald.
Hoop dat het niet nodig is natuurlijk, maar de optie is er nu in ieder geval
De loop is gevuld met de volgende setup, een 250 reservoir geschroefd op de tweede inlet van de pomp.
Tussen het reservoir en pomp een Bitspower valve met 2x BP-TBWP-C42.
Wanneer ik klaar ben met vullen, kan ik het kraantje dichtdraaien en zonder al teveel knoeien en gedoe het reservoir eraf halen
(credits naar l3p deze oplossing)
Het liep niet echt in het begin, het lucht kon er niet uit, waardoor de pomp het water niet kon door pompen.
Maar gelukkig had ik elders in de loop een BP-TBETAIR, toen ik die ingedrukt hield, liep het water hard door
Hield iets te lang in zelfs en het water spatte in het rond :')
Maar was wel een tijdje bezig om de loop volledig gevuld te krijgen, de Desk ook vaak opgetild en gekanteld, voeding uit, voeding aan, was zo paar uur verder
Ja vind ik ook, ik ga die vervangen voor witte LEDs, aarrrgghhh lastig met de bedrading en kleine werkruimte onder de pomp, moet ik weer gaan pielen enzo x_x
De loop is gevuld met de volgende setup, een 250 reservoir geschroefd op de tweede inlet van de pomp.
Tussen het reservoir en pomp een Bitspower valve met 2x BP-TBWP-C42.
Wanneer ik klaar ben met vullen, kan ik het kraantje dichtdraaien en zonder al teveel knoeien en gedoe het reservoir eraf halen
(credits naar l3p deze oplossing)