Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tsjoe, dat is zonde.
Niet echt degelijk gebouwd neem ik dan aan. Als de doos niet eens schade heeft. Nu begin ik toch te twijfelen aan die kast. Jammer
Jammer Jammer man.. Mail Fractal Anders, ik heb de case gekregen, misschien willen ze jou wel een front geven? Als je en goed verhaaltje maakt heb je veel kans
had jij de tweede kast nou ook nog gekregen? Heb je dan toevallig nog een zijpaneel over waar ik een window in kan (laten) maken?? Die kan fractal mij niet geven helaas...
Ik heb even voor je gekeken wat de ruimte achter de deur van de Define XL is, die afstand = 0cm :S. De deur zit direct tegen de baycovers aan en daardoor moet ik dus ook een nieuwe fancontroller kopen of toch ... Laat die Lamptron Touch nu maar komen Of toch een balancer...
Achter de mobotray is ong. 3 cm beschikbaar voor kabels en een eventuele mCubed Balancer De fans die meegeleverd worden zijn erg stil en vrijwel niet hoorbaar. 2x 140mm en 1x 180mm die best aardig lucht kunnen verplaatsen!
Hoop dat je zo genoeg info hebt. Ik ben nog aan het wachten op m'n front, dan kan ik de case helemaal in gaan bouwen
Update:
Fractal heeft mijn front verstuurd en over 10 (!) werkdagen zou 'ie binnen moeten zijn. Nog ff wachten dus...
Ben om eerlijk te zijn wel een beetje teleurgesteld in de fans van FD. Die zijn niet echt zo stil als ik had gehoopt. Maar ze draaien nu zonder controller op 12V dus het kan nog wat zachter als ik een controller binnen heb. Die 180mm bovenin verplaatst in iedergeval een deftige bak lucht zonder hard te draaien. Maar die verdwijnt nog als ik m'n 360 rad bovenin ga plaatsen
Zoo, kast binnen.
Gelukkig niks kapot! Voorzichtig front eraf gehaald en alles is heel. Het enige wat me opviel is dat de witte lak niet echt goed is. Maar dat maakt voor mij niet uit, want die gaat er toch af. Het is ook niet de stabielste kast. Gewicht viel me opzich wel mee. Zij panelen zijn wel zwaar, maar ook niet topzwaar.