Quadcore Low and Slow ... 22 februari 2011 #21 Vannos zei: sjees die bovenste is een kadet of nie ? Klik om te vergroten... Ja geloof t ook haha en volgens mij zit wall-ee op zn motorkap of wat t ook mag zijn haha
Vannos zei: sjees die bovenste is een kadet of nie ? Klik om te vergroten... Ja geloof t ook haha en volgens mij zit wall-ee op zn motorkap of wat t ook mag zijn haha
stn . 22 februari 2011 #22 Haha, moet je mijn 1.6 maar is horen @ 6.5k rpm, zeker met die knalpijp eronder. Dan merk je pas hoe koel mijn auto is !
Haha, moet je mijn 1.6 maar is horen @ 6.5k rpm, zeker met die knalpijp eronder. Dan merk je pas hoe koel mijn auto is !
k.3nny Oldscool. 23 februari 2011 #23 Die wagen ORIGINEEEL! is gewoon DIK!~ Met AIRride NOG dikker(vind ik) Maar dit gaat Tefurrrr Zie het als een investering van 1.5 ton ... lexani wielen van 25k
Die wagen ORIGINEEEL! is gewoon DIK!~ Met AIRride NOG dikker(vind ik) Maar dit gaat Tefurrrr Zie het als een investering van 1.5 ton ... lexani wielen van 25k
k.3nny Oldscool. 25 maart 2011 #28 Je weet dat dat een "style" is he Ik vind het ook absurd lelijk maarja
chicken New member 25 maart 2011 #29 BlackWhizz zei: Klik om te vergroten... Zucht, is het ze toch gelukt, een vreselijk mooie audi vern**ken...
BlackWhizz zei: Klik om te vergroten... Zucht, is het ze toch gelukt, een vreselijk mooie audi vern**ken...
B BlackWhizz Member 26 maart 2011 #32 stn zei: 30 inch toch? Klik om te vergroten... Yup, zeker 8 inch te groot. The_Saviour# zei: Die audi's zijn standaard al lelijk genoeg Klik om te vergroten... Jouw mening k.3nny zei: Je weet dat dat een "style" is he Ik vind het ook absurd lelijk maarja Klik om te vergroten... Jup, en die velgen zijn facking duur blijkbaar. Dus de echte Amerikaanse negert kan dan zeggen euy yow i bought me some big ass expensive rims yo ofzoiets
stn zei: 30 inch toch? Klik om te vergroten... Yup, zeker 8 inch te groot. The_Saviour# zei: Die audi's zijn standaard al lelijk genoeg Klik om te vergroten... Jouw mening k.3nny zei: Je weet dat dat een "style" is he Ik vind het ook absurd lelijk maarja Klik om te vergroten... Jup, en die velgen zijn facking duur blijkbaar. Dus de echte Amerikaanse negert kan dan zeggen euy yow i bought me some big ass expensive rims yo ofzoiets
Wouter Forum Bitch. I got the power!!! 26 maart 2011 #33 Hahaha boem boem boem door de straten Hahaha snelle oudjes
F FireStorm New member 17 april 2011 #36 met dat ding is het denk onmogelijk om teparkere aanstaan kere :S
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 19 april 2011 #37 Oké de volgende thread past compleet in dit topic Het slaat op "fout" als in "Het ziet er niet uit!!" en het slaat op "fout" in de zin van.....
Oké de volgende thread past compleet in dit topic Het slaat op "fout" als in "Het ziet er niet uit!!" en het slaat op "fout" in de zin van.....