• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Foutcode 0*0

dutchterminator

New member
Hallo,

Ik heb gisteren een agility3 120gb ssd gekocht, alles erop gezet enzo.
Alles ging goed tot ik een usb plug in een poort wilde steken,pats beeld weg.
Computer uitgezet maar nu boot hij niet meer, en krijg ik als ik via cd wil booten via hestel opties een foutcode 0*0.
Nu heb ik gelukig me oude hhd schijf nog die het wel doet.
Weet iemand hier een oplossing voor mijn boot probleem????
 
Dat van de nieuwe filmware erop zetten snap ik, en de ocz site en tools ervoor heb ik ook gevonden.
Het punt is alles staat nog op de ssd, maar ik kan er niet meer mee booten ik gebruik nu me oude hdd.
Dus hoe kan ik nou de nieuwe filmware erop zetten als ik niet op de ssd kan???
heb alles al geprobeerd denk ik.....met windows 7 cd, om ervan af te booten.
 
Firmware updaten gebeurd door een bootable cd-tje, dus Windows hoeft niet te kunnen booten.

Staan er nog belangrijke bestanden op de SSD? Hang de SSD dan op je 2e sata poort en je oude hdd op je 1e sata poort en even de bios induiken en zorgen dat jouw oude hdd boven aan staat in de "boot order". Dan start Windows op vanaf je oude hdd en kan je eventueel bestanden over zetten van de SSD naar je oude hdd.

Via de OCZ site kan je een iso bestand downloaden van de firmware versie voor jouw SSD, deze even op een cd-tje branden. Daarna koppel je je oude hdd af en sluit je je SSD weer aan op de 1e poort en zorg je ervoor dat je in de bios de "boot order" aanpast naar je cd/dvd-rom speler en dan de cd erin en booten maar.

Als je de firmware ge-upgrade hebt wel Windows 7 opnieuw installeren maar dat wijzigt zich vanzelf neem ik aan?

Succes!
 
Terug
Bovenaan