gerjanlubbers
New member
Voor de mensen die niet konden komen,Hier een paar foto's.
+ punten : Goed eten, Goede Compo's,Leuke Fun Compo's, Aardige Crew
- Punten : Te weinig slaapplekken.
Mijn Mening : Al duurt de LAN nog voor mij tot zondag ochtend, Heb ik me deze dagen goed vermaakt,Dit was tevens mijn eerste LAN ooit, En ik vind het zeker voor herhaling vatbaar.
Wat wel jammer was,Dat er veel mensen puur voor de Competitie kwamen,Dus weinig Gemodde Case's te vinden op de LAN helaas.
Foto's :
-Het gebouw
-De Zaal
- Nog een keer de zaal
-FIFA 14 Finale
-Een Project van een HighFlow lid
- Ik kwam toevallig een Mede Highflower tegen, Chicken Had zijn prachtige Casemod bij zich en liet mij wat foto's ervan schieten.
Mijn eigen Casemod, Ben er erg trots.
En heb al heel wat leuke reacties mogen ontvangen over de casemod.
Even een vraagje tussen door, Dit is de oude PinkPhantom geweest van Kenny,Maar heb hem totaal gemod, Kan ik gewoon op LANS inschrijven voor een Casemod Compo of kan dat niet ivbm dat de case een verleden heeft ? , Bedankt voor de reactie en het bekijken van mijn topic.
Ik ga weer lekker een nachtje door gamen, MVG Shifty/GerjanLubbers
+ punten : Goed eten, Goede Compo's,Leuke Fun Compo's, Aardige Crew
- Punten : Te weinig slaapplekken.
Mijn Mening : Al duurt de LAN nog voor mij tot zondag ochtend, Heb ik me deze dagen goed vermaakt,Dit was tevens mijn eerste LAN ooit, En ik vind het zeker voor herhaling vatbaar.
Wat wel jammer was,Dat er veel mensen puur voor de Competitie kwamen,Dus weinig Gemodde Case's te vinden op de LAN helaas.
Foto's :
-Het gebouw
-De Zaal
- Nog een keer de zaal
-FIFA 14 Finale
-Een Project van een HighFlow lid
- Ik kwam toevallig een Mede Highflower tegen, Chicken Had zijn prachtige Casemod bij zich en liet mij wat foto's ervan schieten.
Mijn eigen Casemod, Ben er erg trots.
En heb al heel wat leuke reacties mogen ontvangen over de casemod.
Even een vraagje tussen door, Dit is de oude PinkPhantom geweest van Kenny,Maar heb hem totaal gemod, Kan ik gewoon op LANS inschrijven voor een Casemod Compo of kan dat niet ivbm dat de case een verleden heeft ? , Bedankt voor de reactie en het bekijken van mijn topic.
Ik ga weer lekker een nachtje door gamen, MVG Shifty/GerjanLubbers