Foto van jouw huisdier!
olympus zander 25 april 2011 #168 ZwerverRoodbaard zei: Oké had ik me net toch ff een WTF momentje Klik om te vergroten... whaha, jij ook al
ZwerverRoodbaard zei: Oké had ik me net toch ff een WTF momentje Klik om te vergroten... whaha, jij ook al
Sw333t I Love my NUC 25 april 2011 #170 Ik snapte eerst jullie WTF momentjes niet, totdat ik even naar het plaatje bleef kijken. Nice one Coolfris .
Ik snapte eerst jullie WTF momentjes niet, totdat ik even naar het plaatje bleef kijken. Nice one Coolfris .
coolfris Moderator Forumleiding 25 april 2011 #171 wwwicked zei: Ik snapte eerst jullie WTF momentjes niet, totdat ik even naar het plaatje bleef kijken. Nice one Coolfris . Klik om te vergroten... Jij was toen toch de eerste die het opviel dat het vogeltje van mijn avatar destijds niet helemaal stil stond.
wwwicked zei: Ik snapte eerst jullie WTF momentjes niet, totdat ik even naar het plaatje bleef kijken. Nice one Coolfris . Klik om te vergroten... Jij was toen toch de eerste die het opviel dat het vogeltje van mijn avatar destijds niet helemaal stil stond.
aadje93 Member 7 juni 2011 #177 tellen vogels ook? zoja: me kanarie vrouwtje de chinese dwergkwartels. de roodrug parkieten (grote gele parkieten met rode vlek) en paar tropen en paar foto's van me voliere: (zoals hij nu is, wel oude foto van vorig jaar ) Bij elkaar op het moment van schrijven ongeveer een kleine 40 vogels (jongen mee gerekend) en een aantal koppels die aan het broeden zijn
tellen vogels ook? zoja: me kanarie vrouwtje de chinese dwergkwartels. de roodrug parkieten (grote gele parkieten met rode vlek) en paar tropen en paar foto's van me voliere: (zoals hij nu is, wel oude foto van vorig jaar ) Bij elkaar op het moment van schrijven ongeveer een kleine 40 vogels (jongen mee gerekend) en een aantal koppels die aan het broeden zijn