Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het hele huis en de tuin is inmiddels volledig konijn proof. Ze kan hier dus overal vrij rond huppen (buiten alleen als een van ons ook in de tuin is).
Leuk konijn wwwicked, m'n Opa fokt hetzelfde soort alleen dan een slagje groter voor shows.
Bijdeze ook nog mijn excuses voor m'n reactie van eer-/gister het was niet zo bedoeld en had er even niet bij nagedacht.
Aangezien ik onze kat toch al gepost had op het internet, kan een post hier er ook nog wel bij. Dit is Matsoe, ze is nu al een paar weken ouder en dus wat groter
Hoorde iets tikken achter mij. Draaide me om en zag dat ons konijn weer eens verstoppertje aan het spelen was. Alleen had ze nu de verstopplek niet goed uitgekozen:
Hoorde iets tikken achter mij. Draaide me om en zag dat ons konijn weer eens verstoppertje aan het spelen was. Alleen had ze nu de verstopplek niet goed uitgekozen: