Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Is toch wel 1 van de bekendste Turkse feest in Nederland.@Mrgiorgio, €15 entree plus je moet reservering hebben en je moet er goed uitzien. En mijne was geen €15 euro, vandaar dat ik ook zo blij was dat er eindelijk een foto van mij was gemaakt. ik betaalde voor de vip tafel met extra fles plus ik heb mensen getrakteerd die ik niet kende. Lang verhaal kortgemaakt. Ik heb dus zoveel gespendeerd voor een lullige foto Maar heb wel de beste avond in me leven gehad :woot[SPOILER=Ik schaam me der een beetje voor maar der is dus voor 1 avond €550 betaald ][/SPOILER]
Is toch wel 1 van de bekendste Turkse feest in Nederland.
@Mrgiorgio, €15 entree plus je moet reservering hebben en je moet er goed uitzien.
En mijne was geen €15 euro, vandaar dat ik ook zo blij was dat er eindelijk een foto van mij was gemaakt. ik betaalde voor de vip tafel met extra fles plus ik heb mensen getrakteerd die ik niet kende. Lang verhaal kortgemaakt. Ik heb dus zoveel gespendeerd voor een lullige foto Maar heb wel de beste avond in me leven gehad :woot
[SPOILER=Ik schaam me der een beetje voor maar der is dus voor 1 avond €550 betaald ][/SPOILER]