Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Foto topic, voor algemene foto's die je hebt geschoten en wilt delen :)
Ik zie dat er best wel mooie foto's tussen zitten, maakt mij wel benieuwd welke camera en belichtingstijden werden gebruikt en in het geval van DSLR's, welke lens.
Ik zie dat er best wel mooie foto's tussen zitten, maakt mij wel benieuwd welke camera en belichtingstijden werden gebruikt en in het geval van DSLR's, welke lens.
Van mijn foto's kan ik de belichtingstijden niet meer zien (bewerking in photoshop) en de originelen heb ik niet hier. Ik weet dat bij de foto van de tank het diafragma op 11 stond en de iso op 320. M'n camera is een Canon 50D met een 17-85 F4-5.6 ISM lens. De blaadjes heb ik gemaakt met m'n Sigma 50mm F2.8 Macro lens. Daar weet ik verder ook niet veel van..
Jammer dat bewerking in fotoshop die gegevens wist :S Of is er een manier om die info wel te houden?
Bij mij blijft de exif info ook behouden, kan zijn dat het verloren gaat als je opslaan als doet en een ander formaat kiest misschien?
Eerlijk heb ik daar nooit echt op gelet, ik moet wel toegeven dat niet alle exif data meegaat het nieuwe bestand in...
Bij mij blijft de exif info ook behouden, kan zijn dat het verloren gaat als je opslaan als doet en een ander formaat kiest misschien?
Eerlijk heb ik daar nooit echt op gelet, ik moet wel toegeven dat niet alle exif data meegaat het nieuwe bestand in...
Misschien dat het met een wat 'extremere' bewerking en het aanmaken van verschillende lagen te maken heeft.. Zal de originelen eens even opzoeken voor de uitgebreide info.
Auto van de maat van mn vader. Op spa franc, 300sl mercedes dag. Daarnaast nog een hoop mclarens merc 722's, mocht daar vraag naar zijn post ik het wel.
Heel herkenbaar van m`n jaren dat ik als pc bouwer/reparatieman aan het het werk was...
De computer is net als de stofzuiger, die zuigt van allerlei rommel en zooi en stof aan zoals op de foto wel te zien is. Deze is vrij extreem inderdaad en ook ik heb ze erger gezien
En in dit geval moet je gewoon over een compressor beschikken die uiteraard buiten staat of buiten kan staan, die zooi wil je echt niet binnen hebben
Een mooie aktie foto tijdens het schoonmaken zou ook wel leuk zijn trouwens!
dat is gewoon een combinatie van stof en roken (je ziet zo de gele nicotine overal...) door het roken blijft het stof nog eens extra goed overal aan plakken
heb hier ook nog ergens foto's van een pc dat ik eens moest repareren, vind ze alleen niet direct
en ik heb deze toen ook even buiten uitgespoten met de compressor maar had toch beter ook even een mondmasker opgedaan toen :O het was even lokaal zeer mistig
Greetz B0B0