• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Forza Motorsport 3

Ik heb speciaal een Playseat met een Xbox stuur gekocht voor dit spel. :)

Er komt nog een speciaal stuur van Porsche die ook op de Xbox werkt maar helaas is die gelimiteerde oplage en kost maar liefst 380 euro.

Ik vind het stuur lelijk maar vast z'n geld waard denk ik. Of hij beter is of gelijk aan een G25/G27 betwijfel ik...

fantec-forza-3-official-wheel-oxcgn1.jpg
 
Doet een Logitech Momo Racing het eigenlijk op een Xbox?

Ik zit er aan te denken om voor dit spel speciaal maar ergens een Xbox360 vandaan te scharrelen :p

@Freddy
Wees niet getreurd, jij krijgt ook nog een keer Gran Turismo 5 voor op de Playstation 3 :p
 
Laatst bewerkt:
Doet een Logitech Momo Racing het eigenlijk op een Xbox?

Ik zit er aan te denken om voor dit spel speciaal maar ergens een Xbox360 vandaan te scharrelen :p

@Freddy
Wees niet getreurd, jij krijgt ook nog een keer Gran Tourismo 5 voor op de Playstation 3 :p

Alleen het stuurtje van Microsoft werkt en dat Porsche stuur. Voor de rest is geen één stuur compatible behalve een één of andere replica van het Microsoft stuur van MadCatz ofzo...

@ Joren: G25 zal niet werken. :( Anders had ik die ook wel gekocht...
 
Forza 3 ga ik zeker kopen... deel 2 doe ik nog regelmatig ff in de Doos om weer lekker te racen...

Ik zoek ook een stuur voor de Doos maar dat MS ding wil ik niet... misschien dat porsche ding...wel een beetje prijzig :(
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
J Forza Horizon Gaming 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan