Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Dragonbyte-tech heeft weer iets moois uitgebracht.Forumon RPG is een soort van pokemon game. Je vecht tegen je tegenstander en daar door wordt je sterker en je monster leveld up hier door.Voordat ik dit wil gaan installeren wil ik eerst weten of er wel mensen geïnteresseerd zijn in zo'n spel.Dus vote er maar oplos.Wat vind jij er van?Forumon:DragonByte Tech Forums(op dit moment offline van wegen onderhoudt)Gr,Wouter.Edit:Dit spel heeft geen invloed op de performance van het forum! Onze server kan dit met gemak aan sinds we op de nieuwe uber server zitten
Dragonbyte-tech heeft weer iets moois uitgebracht.
Forumon RPG is een soort van pokemon game. Je vecht tegen je tegenstander en daar door wordt je sterker en je monster leveld up hier door.
Voordat ik dit wil gaan installeren wil ik eerst weten of er wel mensen geïnteresseerd zijn in zo'n spel.
Dus vote er maar oplos.
Wat vind jij er van?
Forumon:
DragonByte Tech Forums
(op dit moment offline van wegen onderhoudt)
Gr,
Wouter.
Edit:
Dit spel heeft geen invloed op de performance van het forum! Onze server kan dit met gemak aan sinds we op de nieuwe uber server zitten