Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
1• vBExperience mod verwijdert en een andere gedownload en geïnstalleerd. Deze is beter en kan veel meer mee gedaan worden. Check je profiel en ga naar Activity om te zien wat je allemaal krijgt enzo.
Er moet nog veel aangepast worden aan deze mod. Ook zit er een kleine bug in. De plaatjes van Achievements enzo worden niet weer gegeven. Hier wordt aan gewerkt.
Ik heb zojuist de template een beetje aangepast. Zoals jullie kunnen zien aan de banner is het forum een stukje breder geworden.
Dit moest gedaan worden om er voor te zorgen dat de activity gedeelte in iedereens profiel precies goed kwam te zitten. Dit gedeelte zat namelijk eerst onder de andere blokken die je kan vinden in je profiel.
Ook heb ik voor de gene die dit graag willen een child template gemaakt dan onze default template. Deze template staat op 100% breedte. Ga helemaal naar onder. Links onder in zie je een drop down menu. Klik daar op en druk dan op de andere template. Kan wordt de template herladen en zal hij de hele breedte hebben van jou scherm.
Ik hoop dat iedereen hier mee voldoende is in gelicht.
Groeten,
Wouter.
P.S
Banner moet alleen beetje aangepast worden Komt in orde!
Vandaag vbshop mod geupdate. Paar leuke dingen bij gekomen
1• Loterij. Deze is al gemaakt en kan gebruikt worden
2• Credits stelen van andere. Komt er zo snel mogelijk aan.
3• Credits opslaan op de bank. Moet nog uitzoeken hoe dat werkt.
Heb mooie topic gemaakt waar alles wordt uit gelegd. Deze topic is nog lang niet klaar.
Ben nog druk bezig
Helaas heb ik alle Awards moeten verwijderen. Er is een probleem ontstaan na het updaten van activity mod.
Deze awards komen gewoon weer terug maar dan wordt het ander geregeld. Check "Forum Addons Uitleg Topic" voor meer informatie. Ga hier zo snel mogelijk aan werken.
Zojuist de nieuwe promotie systeem in gang gezet. Dit is de korte versie en er komt nog een uitgebreide versie aan.
Heb je minder dan 50 berichten dan kan je GEEN eigen topic maken. Heb je meer dan 50 berichten dan kan je wel een eigen topic maken in de marktplaats forum.
We moeten een lijn trekken hier voor en 50 vond ik een mooi aantal. Dan weet je dat deze persoon active is op het forum en niet zooi gaat verkopen die hij niet in zijn bezit heeft.
Dat willen we juist tegen houden. Krijg je alleen maar gezeik mee.