Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Quadcore is vanaf heden aan het team van Moderators toegevoegd
Hij zal ons helpen het forum overzichtelijk te houden.
Je kan nu ook bij Quadcore terecht voor aanpassen van topics etc.
Zojuist een nieuwe BBcode toegevoegd aan het forum.
Vanaf vandaag is het mogelijk om spoilers te maken op het forum. Wat is een spoiler? Hier een voorbeeld:
En dit is het gedeelte wat onzichtbaar is totdat je op de knop hebt gedrukt
Hoe werkt het? Heel simpel:
Je begint met dit
Let op! Om de uitleg goed te laten zien zonder dat het forum een echte spoiler van maakt heb ik bij punt 1 een spatie tussen de [ en spoiler gezet!
• [ spoiler= <-- Dit het eerste wat je typt.
• na de = typ je de titel van de spoiler --> Hallo
• Als je de titel hebt geschreven sluit je af met een ]
• Typ na het haakje de tekst wat verborgen moet zijn
• Eindig die tekst met die --> [/spoiler]
That's it folks. Hier een de code in zijn geheel met een kleine aanpassing zodat je het kan zien:
Hier de tekst wat niet zichtbaar moet zijn[/spoiler
Ik heb op het einde de ] weg gelaten zodat de code zichtbaar is
Veel plezier er mee!
Edit:
Om deze uitleg goed zichtbaar te maken heb ik tussen de [/ en spoiler] een spatie gezet!!
Het is ook mogelijk om meerdere spoilers in één te zetten. Werkt als volgt:
Je hebt normale spoiler code:
tekste[/ spoiler]
Om meerdere spoilers in één te maken:
Tekst 1
tekst 2
tekst 3[/ spoiler][/ spoiler][/ poiler]
in plaats van meteen afsluiten met [/spoiler ga je verder met de titel code -->
Let wel op dat je meerdere [/ spoiler] moet gebruiken. Heb je 2 spoilers moet je 2x [/ spoiler] gebruiken aan het eind. Heb je 5 spoilers dat moet je 5x [/ spoiler] gebruiken op het eind enzo enzo.
Mischien een tipje he is het niet slim om een testomgeving thuis aan te maken ??? zelf heb ik dit ook dan sloop ik teminste niet de main site mocht het fout gaan
Mischien een tipje he is het niet slim om een testomgeving thuis aan te maken ??? zelf heb ik dit ook dan sloop ik teminste niet de main site mocht het fout gaan
Eventueel ben ik wel bereid om een shadow / test copy te draaien op een van mijn hostings . Kan er getest worden zoveel als je wilt en kunnen wij lekker doorgaan op onze favoriete website .
Ja daar heb ik ook aan gedacht en dat wou ik ook doen. Helaas hebben wij niet al teveel ruimte op de server. Dus we kunnen geen 2 forums draaien op 1 server.
Ook is het niet mogelijk om vbulletin op mijn site te zetten omdat deze vbulletin alleen voor highflow is en mag alleen maar op de sit evan highflow gezet worden.
En ik ga geen vbulletin kopen alleen voor testen van mods wat ik bijna nooit doe.
Ik maak altijd een backup van het forum dus kan altijd alles weer terug zetten hoe het was.