Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Sommige van jullie hadden een probleem dat berichten zomaar uit het niets verdwenen. Na veel gezeur en gezoek is het probleem op gelost.
Maar ben er ook achter gekomen dat dit probleem ook op een makkelijker manier op gelost kon worden.
Dit heb ik ook gedaan. Heb de instellingen van de Ajax Tread mod zo in gesteld dat hij gewoon alle 40 berichten laat zien in de topic zonder dat de oudere berichten verdwijnen.
Ik heb dit zelf na gekeken of het goed werkt met mijn eigen account dus alles moet goed zijn.
Zijn er nog steeds problemen met berichten die verwijderen of anderen dingen, dan ben je altijd welkom om een PM naar mij toe te sturen zodat wij het probleem kunnen verhelpen.
Het is een tijd geleden, maar om de marktplaats sectie overzichtelijk te houden lees onderstaand:
De marktplaats sectie wordt aanstaande maandag(07-11-2011) weer opgeschoond.
Dit geldt voor zowel de te koop sectie als voor de gezocht sectie.
Topics die langer dan 2 maanden in-active zijn, worden gesloten + verplaatst, deze topics worden voorzien van de tag "[IN-ACTIVE]
Dus wil je dat jouw te koop topics nog open blijven, geef ze een kick en indien nodig, pas je topic aan.
Header ziet er goed uit, echter maak ik gebruik van het thema "Breeze[Fluid]" en het matched nu niet lekker, alsof het er is opgeplakt.
Zie afbeelding;
Er is tegenwoordig veel meer en waarschijnlijk betere keuzes dan Vbulletin.
Ik moet me nog een keer in verdiepen welke software nu het fijnst is om mee te werken.
Staat dus nog niks vast
De witte balk heb ik zojuist opgelost, achtergrond verwees nog naar een plaatje zonder https
en werd dus geblokkeerd.
Chatbox zou het moeten doen, dat ligt waarschijnlijk aan jouw browser, de Cache moet opnieuw ingeladen worden.
Kan je checken of het nu bij jou werkt?