Oli4v Active member 14 april 2009 #81 voor degenen die het niet snappen, ik kom ff het water uit jouw hersenpot drinken, staan die hersenen droog en stoppen ze met denken, voila
voor degenen die het niet snappen, ik kom ff het water uit jouw hersenpot drinken, staan die hersenen droog en stoppen ze met denken, voila
Oli4v Active member 14 april 2009 #85 Probeer hier maar eens met jouw prutschaartje door te geraken !
A Antyrael Senior Member 14 april 2009 #87 Blussen we ff snel! Edit: bah, Wijthoef was me net een paar seconden voor, dus ander plaatje!
V vhrgamer Water knutselaar. 14 april 2009 #88 Nee die telt niet want het is een nep vlam, staat er zelfs bij
wijthoef All Round Computer Addict 14 april 2009 #90 de zon gaat dood... try and survive this! halve zonnestelsel zal opgeslokt worden door onze rode reus!
de zon gaat dood... try and survive this! halve zonnestelsel zal opgeslokt worden door onze rode reus!
wijthoef All Round Computer Addict 14 april 2009 #94 Geen superwapens zoals black holes Klik om te vergroten... SHIT! achja een black hole is ook wel te verslaan! reis je toch gewoon terug in de tijd met je time machine en haal je superman op om er voor te zorgen dat het nooit gebeurt! lol ... ik zal er nog 1 opsteken
Geen superwapens zoals black holes Klik om te vergroten... SHIT! achja een black hole is ook wel te verslaan! reis je toch gewoon terug in de tijd met je time machine en haal je superman op om er voor te zorgen dat het nooit gebeurt! lol ... ik zal er nog 1 opsteken
JaccoW gat in hand 19 april 2009 #95 Voor allebei geldt, ze kunnen niet op tegen de tijd: De Supernova is geen lang leven beschoren, een zwart gat raakt op een gegeven moment verzadigt en het zaagje roest op een gegeven moment ook weg. Maar om het simpel te houden, mag je het zien als een zakhorloge.
Voor allebei geldt, ze kunnen niet op tegen de tijd: De Supernova is geen lang leven beschoren, een zwart gat raakt op een gegeven moment verzadigt en het zaagje roest op een gegeven moment ook weg. Maar om het simpel te houden, mag je het zien als een zakhorloge.
dopestuff Moderator Forumleiding 22 april 2009 #99 je paar ME poppetjes worden gesloopt door een dikke hooligan overmacht