Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Hhhmm zijn dus toch meer mensen die hier hinder van hebben...Heb zojuist SPAMfighter er weer afgegooid, want die deed niks anders dan spam mail in een andere map zetten.Dat doet Outlook zelf ook al...@ boefmans:Welke filter gebruik jij dan?Heb ook een gmail account ('zakelijk'), anders moet ik misschien maar gewoon helemaal over gaan.Toch nog ff OT:Welke spam domeinen komen bij jullie veel voor?Mocht daar een of meerdere overeenkomsten inzitten kunnen we misschien wat specifieker gaan zoeken..Hier igg websites die ik bijna dagelijks bezoek:- HighFlow forum (of course )- Hardware.info- Nu.nl- YouTube
Hhhmm zijn dus toch meer mensen die hier hinder van hebben...
Heb zojuist SPAMfighter er weer afgegooid, want die deed niks anders dan spam mail in een andere map zetten.
Dat doet Outlook zelf ook al...
@ boefmans:
Welke filter gebruik jij dan?
Heb ook een gmail account ('zakelijk'), anders moet ik misschien maar gewoon helemaal over gaan.
Toch nog ff OT:
Welke spam domeinen komen bij jullie veel voor?
Mocht daar een of meerdere overeenkomsten inzitten kunnen we misschien wat specifieker gaan zoeken..
Hier igg websites die ik bijna dagelijks bezoek:
- HighFlow forum (of course )
- Hardware.info
- Nu.nl
- YouTube