Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja vind het persoonlijk ook behoorlijk irritant. Ben ook over gestapt naar gmail om dit gezeik te ontwijken. Op gmail heb ik in mijn in-box 0,0 spam en bijna geen spam in mijn spam box. Die sorteert het een stuk beter dan hotmail....
klopt. heb in gmail nog nooit last gehad van spam, en ook nog nooit gehad dat er een normaal mailtje in de spam kwam. ben uit mijn klas ook de enige die schijnbaar geen last heeft van spam
De standaard spam e-mail adressen heb ik toegevoegd aan lijst van geblokkeerde afzenders.
Zo heb ik er ook geen last meer van.
Als er weer een spam berichtje komt, afzender gelijk toevoegen aan de lijst
Snap het probleem niet zo, je leest vluchtig de onderwerpen door in je postvak ongewenst en klikt vervolgens op het vinkje voor de hele pagina aan te klikken, verwijderen, en klaar
Gem 1 SPAM bericht per dag is 365 per jaar, das (vind ik) knap irritant.
En ik voeg ook meteen elke afzender en zelf het complete domein toe aan de de blocklist, maar vooralsnog levert dat niet veel op
Vandaar ook mn post, wil proberen de bron te achterhalen...
Heb misschien iets gevonden... CCleaner (slim).
Deze draaide ik dagelijks om juist van evt tracers/cookies e.d. af te komen.
Ben nu 24 uur spam vrij, dus...